Δημήτρης Γιαννακόπουλος και Ζέλικο Ομπράντοβιτς αποχώρησαν μαζί από το ΟΑΚΑ μετά το τέλος της συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση του Σέρβου τεχνικού.
Όπως και κατά την είσοδο τους στο ΟΑΚΑ, έτσι και στην αποχώρηση τους οι δύο άνδρες δέχθηκαν την αποθέωση από τον κόσμο που βρέθηκε στις κερκίδες.
Μάλιστα ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος σταμάτησε και απευθύνθηκε στον κόσμο του τριφυλλιού, αποθεώνοντας παράλληλα τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
«Είστε η καρδιά του Παναθηναϊκού. Είστε αυτοί που μας δίνουν το κίνητρο για να πάμε ακόμα πιο ψηλά και ήρθε ο άνθρωπος, ο Βασιλιάς των Δαχτυλιδιών για να μας πάει ακόμα πιο ψηλά», ήταν τα λόγια του ισχυρού άνδρα της πράσινης ΚΑΕ.

