Θεσσαλονίκη: Νεαροί αφαίρεσαν 4.000 ευρώ από χρηματοκιβώτιο και συνελήφθησαν μετά από καταδίωξη

Share

Δύο από τους τέσσερις νεαρούς που εμπλέκονται στη διάρρηξη και την κλοπή από χρηματοκιβώτιο επιχείρησης στη Θεσσαλονίκη εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν μετά από καταδίωξη, ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό των συνεργών τους συνεχίζονται.

Το περιστατικό εκτυλίχθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην περιοχή της Ανάληψης, όταν οι δράστες εισέβαλαν σε κατάστημα ψιλικών. Αρχικά απασχόλησαν τον υπάλληλο και, εκμεταλλευόμενοι την ευκαιρία, διέρρηξαν το γραφείο της επιχείρησης, άνοιξαν το χρηματοκιβώτιο και αφαίρεσαν 4.040 ευρώ μαζί με μία τσάντα εργαζόμενου, προτού τραπούν σε φυγή.

Ο υπάλληλος ενημέρωσε άμεσα την Αστυνομία και ξεκίνησαν εκτεταμένες έρευνες. Το βράδυ της Κυριακής αστυνομικοί εντόπισαν δύο από τους νεαρούς να κινούνται με αυτοκίνητο στην περιοχή των Διαβατών. Προκειμένου να αποφύγουν τον αστυνομικό έλεγχο ανέπτυξαν ταχύτητα και εισήλθαν στον οικισμό, ωστόσο οι αστυνομικοί τους ακινητοποίησαν και τους συνέλαβαν.

Στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 1.167 ευρώ, τα οποία επιστράφηκαν στην επιχείρηση. Σε βάρος των δύο συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή και απείθεια από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου – Αναλήψεως.

Από την προανακριτική έρευνα προέκυψε ότι σε βάρος ενός εκ των δραστών, ηλικίας 23 ετών, εκκρεμούσαν δύο καταδικαστικές αποφάσεις, με συνολική ποινή φυλάκισης 12 μηνών για κλοπή. Οι έρευνες συνεχίζονται με στόχο τον εντοπισμό και των υπολοίπων εμπλεκόμενων.

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ