Τα μέλη της αποστολής της εθνικής ομάδας του Ιράν άφησαν ένα χειρόγραφο μήνυμα στα αποδυτήρια του SoFi Stadium την Κυριακή, ευχαριστώντας το Λος Άντζελες για τη φιλοξενία του κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, μετά τη λευκή ισοπαλία (0-0) με το Βέλγιο που διατήρησε ζωντανές τις ελπίδες της για πρόκριση στη φάση των «32».
Το Λος Άντζελες φιλοξένησε και τα δύο παιχνίδια του Ιράν στον 7ο όμιλο, με την αποστολή να επιστρέφει κάθε φορά στη βάση της στην Τιχουάνα του Μεξικού ανάμεσα στις αναμετρήσεις.
Η ομάδα του Ιράν έχει ως έδρα της στο τουρνουά την Τιχουάνα και μετακινείται αεροπορικώς στις Ηνωμένες Πολιτείες για τους αγώνες της, εξαιτίας περιορισμών που αφορούν την παραμονή της στη χώρα, ενώ αρκετά μέλη του τεχνικού επιτελείου και αξιωματούχοι έχουν αποκλειστεί από τη διοργάνωση.
Αμερικανοί αξιωματούχοι έχουν αναφέρει ότι οι ταξιδιωτικές ρυθμίσεις της ομάδας εξακολουθούν να αξιολογούνται, ενώ συνεχίζονται οι συζητήσεις για πιθανή χαλάρωση ορισμένων περιορισμών.
«Από την αρχαία Περσία των χιλιάδων ετών έως το σύγχρονο πολιτισμένο Ιράν, το πνεύμα του Ιράν παραμένει ζωντανό και ακλόνητο», αναφέρεται στο σημείωμα, που δημοσιοποιήθηκε από την ποδοσφαιρική ομοσπονδία της χώρας, με την προσθήκη:
«Ευχαριστούμε το Λος Άντζελες για τη φιλοξενία του. Ήρθαμε στο Λος Άντζελες με υπερηφάνεια, αγωνιστήκαμε με τιμή και αποχωρούμε με αξιοπρέπεια».
Στο μήνυμα υπήρχαν ευχαριστίες και για τους Ιρανούς φιλάθλους που προσέφεραν την «καρδιά, τη φωνή και την ψυχή» τους στην ομάδα κατά τη διάρκεια των δύο αγώνων, ενώ επισημάνθηκε η έκκληση για ειρήνη, σεβασμό και φιλία μεταξύ όλων των εθνών.

