Πάρτι για τον Μαξ Φερστάπεν στην Ίμολα. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε μια μεγάλη κίνηση στην εκκίνηση, πέρασε τον Πιάστρι και από εκεί και πέρα χάθηκε στον ορίζοντα και δεν απειλήθηκε ούτε όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του και οι διαφορές μηδενίστηκαν. Δεύτερος ο Νόρις, μεγάλος χαμένος ο Πιάστρι που εκκινούσε από την πρώτη θέση και τερμάτισε στην τρίτη.
Μετά το εφιαλτικό Σάββατο εντός έδρας για τη Ferrari, η Κυριακή ήταν σαφώς καλύτερη και οι Ιταλοί είχαν λόγους να πανηγυρίσουν. Όλα αυτά χάρη σε εξαιρετική στρατηγική και για τους δύο οδηγούς, αλλά και πολύ καλό ρυθμό. Ο Χάμιλτον βρέθηκε από τη 12η στην 4η θέση, ενώ ο Λεκλέρ που ξεκίνησε μία θέση πάνω από τον Βρετανό, τερμάτισε στην 6η. Μάλιστα αυτό συνέβη μετά από εντολή να δώσει τη θέση του στον τελευταίο γύρο στον Άλμπον, με τον οποίον είχαν λίγους γύρους πριν μάχη, με τον οδηγό της Williams να πατάει εκτός πίστας σε προσπάθεια του να προσπεράσει.
Η μάχη για τον τίτλο φουντώνει. Αυτή τη φορά χαμένος ήταν ο Πιάστρι που έφτασε τους 146 βαθμούς, αλλά είδε τον Νόρις να πλησιάζει στους 13 πίσω του (133) και τον Φερστάπεν στους 22 (124).
Υποδειγματική οδήγηση αλλά και τακτική από τον Ολλανδό παγκόσμιο πρωταθλητή, ο οποίος είχε και την τύχη καθώς έκανε το μοναδικό pit stop με καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Πιάστρι ήταν διστακτικός στην κίνηση του Φερστάπεν στην αρχή του αγώνα, δεν πήρε το ρίσκο να φρενάρει αργά και αφού έχασε τη θέση του αποφάσισε να μπει νωρίς για πιτ, πράγμα που του κόστισε καθώς κόλλησε στην κίνηση.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας 15 γύρους πριν το τέλος του αγώνα του έδωσε την ευκαιρία να βρεθεί ξανά ακριβώς πίσω από τους δύο πρώτους (Φερστάπεν – Νόρις). Ωστόσο αποφάσισε να μην μπει στα πιτ και έτσι ανέβηκε δεύτερος αλλά με ταλαιπωρημένα ελαστικά, καθώς την ίδια ώρα Φερστάπεν και Νόρις έκαναν την αλλαγή τους. Κάπως έτσι δέχθηκε προσπέρασμα από τον teammate του και βρέθηκε τελικά στην τρίτη θέση.
Πιο πίσω η Ferrari κέρδισε τις εντυπώσεις και «έσβησε» το κακό Σάββατο, ενώ εξαιρετικό αγώνα έκανε και ο Άλμπον που βρέθηκε στην 5η θέση. Ο Τσουνόντα πήρε τον βαθμό της 10ης θέσης ξεκινώντας από την τελευταία, ενώ η Κυριακή δεν κύλησε καλά για τη Mercedes, καθώς ο Ράσελ έκανε κακό αγώνα και τερμάτισε 7ος, ενώ ο Κίμι Αντονέλι εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα.