Σε έναν δραματικό αγώνα, με τρία αυτοκίνητα ασφαλείας, ο Φερστάπεν ήταν αυτός που άντεξε και πανηγύρισε τη νίκη, ενώ μεγάλη χαμένη ήταν η McLaren που έχασε την ευκαιρία να κατακτήσει τον τίτλο των κατασκευαστών μετά από 21 χρόνια. Παρόλα αυτά παραμένει το μεγάλο φαβορί ενόψει του τελευταίου Grand Prix της σεζόν, αφού η Ferrari που είχε στη δεύτερη θέση τον Λεκλέρ και στην 6η τον Σάινθ, βρίσκεται 21 βαθμούς πίσω.
Μεγάλος χαμένος της εκκίνησης ο Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος είδε τους Φερστάπεν και Νόρις να τον προσπερνάνε. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε αμέσως την πρώτη του εμφάνιση για σύγκρουση στις πίσω θέσεις. Παρά τα άλλα δύο που βγήκαν έως το τέλος, ο Ολλανδός άντεξε στην πίεση του Νόρις και όταν ο Βρετανός… έφυγε από τη μέση, κράτησε εύκολα την πρωτιά.
Αυτό συνέβη 11 γύρους πριν το τέλος, καθώς δέχθηκε ποινή 10” στάσης στα πιτ διότι δεν σήκωσε το γκάζι στην ένδειξη μιας κίτρινης σημαίας.
Αυτό έφερε χαμόγελα στη Ferrari, με τον Λεκλέρ να ανεβαίνει δεύτερος και να κρατάει πίσω του τον Πιάστρι. Ο Σάινθ που νωρίτερα είχε κλατάρει το ελαστικό του καθώς πάτησε θραύσματα που είχαν μείνει στην πίστα από τον σπασμένο καθρέφτη του Άλμπον τερμάτισε έκτος, ενώ ο Νόρις το μόνο που κατάφερε μετά την ποινή του ήταν να ανέβει από τη 15η στη 10η θέση και να πάρει έναν βαθμό.