Τη Δευτέρα το απόγευμα είχε… μόδα. Σε δύο κανάλια, την ίδια ώρα… ως είθισται. Η μία εκπομπή μετρά την τρίτη σεζόν της, η άλλη τη δεύτερη.
Χθες είχαν πρεμιέρα τόσο το Shopping Star όσο και το My Style Rocks με το ριάλιτι μόδας του ΣΚΑΪ να έχει νέα παρουσιάστρια την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.
Πόσοι όμως θέλησαν να δουν τη «βασίλισσα» του Survivor και πόσοι προτίμησαν τη «δοκιμασμένη» εκπομπή της Βίκυς Καγιά;
Η αλήθεια είναι πως η διαφορά ανάμεσα στις δύο εκπομπές ήταν συντριπτικά υπέρ του Shopping Star. Oποια εκπομπή αναμετρήθηκε μαζί του, άλλωστε, τα προηγούμενα χρόνια, έφαγε τη… σκόνη του.
Αυτό συνέβη και χθες που το Shopping Star τερμάτισε πρώτο στους πίνακες της Nielsen με ποσοστό 20,9% στο σύνολο και 24,8% στο δυναμικό κοινό.
Απέναντι, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και τα κορίτσια της, έκαναν πασαρέλα, την οποία παρακολούθησε το 11,6% των τηλεθεατών στο γενικό και το 13,4% στο δυναμικό κοινό. Οπως φαίνεται η «βασίλισσα» του Survivor δεν εισέπραξε σε νούμερα τηλεθέασης την δημοφιλία που απέκτησε με τη συμμετοχή της στο ριάλιτι επιβίωσης. Προς το παρόν, τουλάχιστον.
Οι τηλεθεατές δείχνουν να προτιμούν την εκπομπή της Βίκυς Καγιά με τις καθημερινές γυναίκες της διπλανής πόρτας και όχι τις «πλαστικές» μοδάτες μοντέλες ή wannabe μοντέλες.
Ωστόσο, είναι ακόμη πολύ νωρίς για να πει κανείς πού θα γείρει η πλάστιγγα. Υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος. Αλλωστε και πέρυσι το My Style Rocks ξεκίνησε από πολύ χαμηλά, κάνοντας μάλιστα στην αρχή ακόμα και μονοψήφια, αλλά σταδιακά ανέβαζε τα νούμερά του όσο ανέβαινε η ίντριγκα μεταξύ των παικτριών και οι καβγάδες τους με τους κριτές.
Μπορεί και φέτος να συμβεί το ίδιο.