Ο Ολυμπιακός κάνει εξαιρετική δουλειά και στο κομμάτι των social media, κερδίζοντας κατά κράτος (και εκεί) την ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ στις αλληλεπιδράσεις στα επίσημα social media των ομάδων.
Συγκεκριμένα, η στατιστική υπηρεσία (παρακάτω) προσμέτρησε όλες τις αντιδράσεις θετικές ή αρνητικές, σχόλια, like ή dislike, retweet και ούτω καθεξής για τον μήνα Οκτώβριο. Πρόκειται για τους επίσημους λογαριασμούς σε Facebook, Instagram, Twitter, Youtube και Tik Tok.
Ενδεικτικά, οι Ερυθρόλευκοι είχαν 5.18 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις στα social media τον μήνα Οκτώβριο, ενώ η ΑΕΚ μόλις 2.62 εκ. και ο ΠΑΟΚ 2.58 εκ. σχεδόν τα μισά σε σχέση με αυτά των πρωταθλητών, δείγμα του μεγαλύτερου κοινού στο οποίο απευθύνονται οι Πειραιώτες.
Δείτε εδώ τον σχετικό πίνακα:
📲⚽ @olympiacosfc greek football club with the highest social media engagement during october of 2020! 🇬🇷🔝1⃣
5⃣,1⃣8⃣Ⓜ of interactions! 👏👏👏
2.@AEK_FC_OFFICIAL 2,62M
3.@PAOK_FC 2,58M#instagram #twitter #facebook #youtube #tiktok pic.twitter.com/sbt6TDEf06— Deportes&Finanzas® (@DeporFinanzas) November 30, 2020