Οι Γάλλοι της Renault μάλλον δεν θα πρέπει να καμαρώνουν για την αξιοπιστία των ηλεκτρολογικών τους, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Reliability Index
Όπως όλοι λίγο – πολύ γνωρίζετε, ένα αυτοκίνητο αποτελείται από πάρα πολλά τμήματα, τόσο από εκείνα που φαίνονται, όσο και εκείνα που υπάρχουν κάτω από τις επενδύσεις, τις λαμαρίνες και τα ορατά εξαρτήματα. Ειδικά τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν πάρα πολλά ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά τμήματα, τα οποία σε κάποια μοντέλα μπορεί να μην εμφανίσουν βλάβες ή έστω ελάχιστες, ενώ σε άλλα θα κάνουν τον οδηγό να τρέχει τακτικά στα συνεργεία.
Η βρετανική εταιρεία Reliability Index με βάση τα αποτελέσματα που έχει αναλύσει μέσα από 50.000 οχήματα έχει δημιουργήσει μια αξιολόγηση και στον τομέα των ηλεκτρικών τμημάτων, τα οποία σας παραθέτουμε στον παρακάτω πίνακα.
Να σημειωθεί ότι μερικά από τα τμήματα που έχουν συνθέσει το τελικό ποσοστό της αξιολόγησης είναι προβλήματα στην εκκίνηση του κινητήρα, του εναλλάκτη, του ρυθμιστή, του μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων, του ανεμιστήρα θέρμανσης, της κόρνας, των ηλεκτρικών παραθύρων – καθρεπτών – κλειδαριών, του cruise control, των φώτων, των φλας, του πίνακα οργάνων κλπ.
Όπως θα δείτε στον πίνακα, η Daihatsu έχει το απόλυτο μηδέν σε επίπεδο ηλεκτρολογικών βλαβών, ενώ η Renault τον υψηλότερο συντελεστή από τα… γήινα αυτοκίνητα. Και το λέμε αυτό επειδή τα πιο αναξιόπιστα αυτοκίνητα στα ηλεκτρικά – συμπεριλαμβάνοντας και αυτά που λιγοστοί άνθρωποι στον κόσμο μπορούν να αγοράσουν – είναι οι Aston Martin και οι Bentley!
Πηγή: Reliability Index