Τα τρία πρόσφατα γκραν πρι της Formula 1 έτσι κι αλλιώς θα ήταν ενδεικτικά της πραγματικής κατάστασης στην οποία βρίσκονται οι ομάδες, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Κι αυτό που φάνηκε ξεκάθαρα και στο Σίλβερστοουν είναι πως η Ferrari επέστρεψε. Όχι παροδικά, όπως φαινόταν να συμβαίνει στο ξεκίνημα των περασμένων σεζόν. Επέστρεψε για τα καλά η ιταλική ομάδα, η οποία είναι πιο έτοιμη από ποτέ να πάρει αυτό που εδώ και χρόνια προσδοκά: πρωταθλήματα σε κατασκευαστές και οδηγούς.
Το βρετανικό γκραν πρι είχε εξέλιξη εν πολλοίς παρεμφερή με αυτή του γαλλικού. Με διαφορετικούς πρωταγωνιστές, όμως. Στην τρίτη στροφή ο Κίμι Ράικονεν μπλόκαρε τα φρένα κι είχε επαφή με τον Λιούις Χάμιλτον, με συνέπεια ο Βρετανός να βρεθεί τελευταίος. Δύο εβδομάδες πιο πρωιν ήταν ο Φέτελ που είχε επαφή με τον Μπότας στην πρώτη στροφή του Πολ Ρικάρ, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να πέσει στην τελευταία θέση. Κι όπως συνέβη στη Γαλλία με τον εκπληκτικό αγώνα του Φέτελ στη συνέχεια, έτσι και στην Αγγλία ο Χάμιλτον «απάντησε» με «μαγική» οδήγηση που τον έφερε στη δεύτερη θέση της κατάταξης.
«Συν Αθηνά και χείρα κίνει» που έλεγαν και οι Αρχαίοι ημών πρόγονοι, καθώς ο Χάμιλτον χρειάστηκε και μεγάλη δόση τύχης, μιας και η εγκατάλειψη του Μάρκους Έρικσον έφερε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, οι αποστάσεις μηδενίστηκαν και παρά το ρίσκο της Mercedes να τον κρατήσει στην πίστα με την μέση γόμα, εξασφάλισε τη δεύτερη θέση στο βάθρο, χάρη στην προσπέραση που έκανε στον teammate του, Βάλτερι Μπότας, δύο γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Όμως η τύχη ευνοεί τους ικανούς και εν πολλοίς ο Χάμιλτον απέδειξε για ακόμα μία φορά πόσο ικανός πιλότος είναι.
Το δια ταύτα είναι πως ο Φέτελ με την τέταρτη φετινή του νίκη όχι μόνο διεύρυνε το προβάδισμα στους οδηγούς, έχοντας πλέον απόσταση 8 πόντων από τον Χάμιλτον, αλλά έχει κι ένα σημαντικό ψυχολογικό αβαντάζ, μιας και κέρδισε μέσα στο «σπίτι» του Χάμιλτον, έδειξε πως είναι εξίσου ταχύς αν όχι ταχύτερος από τον Βρετανό ακόμα και με πρόβλημα στον αυχένα από το Σάββατο, κι εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το εξαιρετικό φετινό κόκκινο μονοθέσιο. Ένα μονοθέσιο που ίσως είναι το μοναδικό την τελευταία δεκαετία που πραγματικά μπορεί να δώσει τίτλο ή τίτλους στη «σκουντερία».
ΚΙ αυτό διότι αποδείχθηκε και στην περίπτωση του (τρίτου) Κίμι Ράικονεν πως δεν είναι μόνον ο οδηγός, αλλά και το καλό μονοθέσιο. Ο Φινλανδός έκανε την προσπέραση στον συμπατριώτη του, Βάλτερι Μπότας, τη στιγμή που έπρεπε, ανέβηκε στο βάθρο, κι αν δεν είχε την ποινή των 10’’ που του επιβλήθηκε εξαιτίας του συμβάντος με τον Χάμιλτον στην τρίτη στροφή της πίστας του Σίλβερστοουν, θα μπορούσε ακόμα και νικητής να ήταν. Φαίνεται πως ο Κίμι «ξύπνησε» τις τελευταίες εβδομάδες και θυμίζει τον πάλι καλό εαυτό του, τον γνωστό μαχητή Ράικονεν που δεν το έβαζε ποτέ κάτω. Κι αυτό χρειάζεται η Ferrari απ’ αυτόν.