Tο ριάλιτι επιβίωσης που τις δύο προηγούμενες χρονιές καθήλωσε χιλιάδες τηλεθεατές από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ, έκανε πρεμιέρα το βράδυ του Σαββάτου (2/2). Οι πρώτες εικόνες του παιχνιδιού είχαν καθαρά ριάλιτι χαρακτήρα με τους παίκτες να αποχαιρετούν σε πολύ συγκινητική ατμόσφαιρα τους δικούς τους ανθρώπους.
Η πρεμιέρα, ωστόσο, έκρυβε διπλή ήττα για την ελληνική ομάδα, που αν και οι παίκτες της ήταν αποφασισμένοι δεν μπόρεσαν σε πρώτη φάση να αντιμετωπίσουν τους πιο έτοιμους παίκτες της αντίπαλης τουρκικής ομάδας.
Ωστόσο, οι τηλεθεάσεις που σημείωσε η πρεμιέρα του «Survivor 2019: Ελλάδα-Τουρκία» δεν ήταν ανάλογες της προώθησης που έκανε όλο αυτό το διάστημα το κανάλι του Νέου Φαλήρου, φτάνοντας στο σημείο να μετακινήσει ακόμα και εκπομπές που παραδοσιακά είχαν θέση στη ζώνη του Σαββατοκύριακου, όπως για παράδειγμα η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου «Στην υγειά μας», που μετακόμισε Παρασκευή.
Το Survivor λοιπόν ναι μεν πρώτευσε -αλίμονο με τέτοια προώθηση- αλλά οι πτήσεις του δεν ήταν ιδιαίτερα υψηλές. Σε καμία περίπτωση δεν έπιασε ποσοστά ανάλογα του πρώτου κύκλου, ούτε καν του δεύτερου, αφού δεν έφτασε ούτε στο 30%.
Πιο συγκεκριμένα, στο γενικό σύνολο σημείωσε 26,9%, ενώ στο νεανικό κοινό κινήθηκε στο 28,5% κατά μέσο όρο.
Αν μάλιστα δεν έκανε νούμερα στην πρεμιέρα, πόσο εύκολο είναι να κάνει στη συνέχεια; Υπάρχει βέβαια πάντα η ελπίδα όσο η μάχη ανάμεσα σε Έλληνες και Τούρκους κορυφώνεται να πυκνώνει τις τάξεις του και ο κόσμος που το παρακολουθεί.
Υπάρχει άλλωστε και το… twitter, όπου οι μάχες που θα γίνουν μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων χρηστών στο κοινό hashtag, θα ανεβάσουν μοιραία και την τηλεθέαση του ριάλιτι, ενώ θα πρέπει να προσμετρηθεί και το γεγονός ότι το κοινό του Survivor είναι παραδοσιακά νεανικό και Σάββατο βράδυ οι νέοι διασκεδάζουν, επομένως τις καθημερινές θα το παρακολουθήσουν.
Ενδιαφέρον αναμένεται πάντως απόψε, αφού υπάρχουν αγωνίσματα ασυλίας. Δείτε το trailer του σημερινού επεισοδίου (3/2):
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.