Ο Γιώργος Παντελάκης αφιέρωσε το πρωτάθλημα του Ολυμπιακού στην Κανέλλα Χρυσονίδου

Share

Η κατάκτηση του πανελληνίου πρωταθλήματος Παίδων από τον Ολυμπιακό ήρθε σε μια δύσκολη μέρα για τον σύλλογο αφού την Κυριακή (28/6) έφυγε από τη ζωή η Κανέλλα Χρυσονίδου.

Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Γιώργος Παντελάκης, αφιέρωσε τον τίτλο στο επί σειρά ετών στέλεχος του συλλόγου και όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, οι παίκτες του είχαν έναν ακόμα λόγο να παλέψουν για τον τίτλο.

«Καταρχάς, συγχαρητήρια στην ομάδα της ΔΕΚΑ. Είναι μια εξαιρετική ομάδα. Είχαμε την τύχη να παίξουμε δύο τελικούς μαζί της. Είναι μια πολύ σκληρή ομάδα, με πολύ καλό προπονητή, πολύ καλό πρόγραμμα και ιδιαίτερη φιλοσοφία. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μπήκαμε σε αυτό το επίπεδο ανταγωνισμού και καταφέραμε ό,τι καταφέραμε. Από εκεί και πέρα, σήμερα ήταν ένας τελικός και οι τελικοί είναι πάντα διαφορετικά παιχνίδια. Ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα για τον σύλλογό μας, γιατί χάσαμε έναν δικό μας άνθρωπο, την κα. Κανέλλα. Αυτό αποτέλεσε ένα έξτρα κίνητρο για τα παιδιά, να παλέψουν για έναν άνθρωπο του συλλόγου. Η υγεία είναι πάνω απ’ όλα, αυτό πρέπει να έχουμε όλοι σαν μάθημα. Η σημερινή νίκη είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στην κα. Κανέλλα. Συγχαρητήρια για τη διοργάνωση και ευχαριστούμε για τη φιλοξενία», δήλωσε ο προπονητής του Ολυμπιακού.

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ