Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο διεξαγωγής του εφετινού τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ανοικτό -ποδοσφαιρικό- γήπεδο του ΟΑΚΑ και η πράσινη ΠΑΕ με τοποθέτηση της, υπογράμμισε πως θα είναι δίπλα της σε αυτό το εγχείρημα.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι διατεθειμένη ακόμη και να ζητήσει κλειδάριθμο για να αγωνιστεί εκτός έδρας στο πρωτάθλημα της Super League στο διάστημα 19-20 Σεπτεμβρίου, προκειμένου να είναι διαθέσιμο το ΟΑΚΑ για το τουρνουά.
Οι Πράσινοι μετά την πραγματοποίηση του 7ου στην Αυστραλία τον περασμένο Σεπτέμβριο επιθυμούσαν το επόμενο να γίνει στην Ασία, ωστόσο λόγω γραφειοκρατικών θεμάτων το πλάνο φαίνεται να μην μπορεί να υλοποιηθεί, με τους ανθρώπους του τριφυλλιού να σκέφτονται μεταξύ άλλων λύσεων και το ποδοσφαιρικό ΟΑΚΑ.

