Μετά από μία ονειρική σεζόν με τη Βαλένθια στην οποία ο ίδιος ήταν απόλυτος πρωταγωνιστής με ΕΠΙΚΕΣ εμφανίσεις και επιδόσεις-ρεκόρ, ο Γιαν Μοντέρο αποχαιρέτησε ως πρωταθλητής Ισπανίας τις Νυχτερίδες κι ετοιμάζεται για το μεγάλο βήμα στον πρωταθλητή Ευρώπης Ολυμπιακό.
Στη φιέστα της κατάμεστης «Roig Arena» την Πέμπτη (25/6) για την κατάκτηση της Liga Endesa στους τελικούς επί της Μπαρτσελόνα, ο Δομινικανός γκαρντ αποχαιρέτησε με λόγια εκτίμησης και συγκίνησης τους Πορτοκαλί και πλέον ετοιμάζει βαλίτσες για Πειραιά, στη μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας του μέχρι σήμερα!
«Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου», είπε μεταξύ άλλων ο συγκινημένος Μοντέρο στο κοινό της ισπανικής ομάδας.

