Ολυμπιακός πόλο: Παραμένει στον ερυθρόλευκο πάγκο ο Γιώργος Ντόσκας

Share

Μόλις έξι μήνες στο τιμόνι της γυναικείας ομάδας πόλο του Ολυμπιακού και ο Γιώργος Ντόσκας κατάφερε να τα κατακτήσει όλα!

Με κορυφαίο τίτλο την κατάκτηση του Champions League απέναντι στη Φερεντσβάρος, ο προπονητής των Ερυθρολεύκων εξαργύρωσε την εξαιρετικά πετυχημένη παρουσία του στον πάγκο της ομάδας, ανανεώνοντας τη συνεργασία του με τις πρωταθλήτριες Ευρώπης.

«Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιώργο Ντόσκα. Ο Ελληνας προπονητής υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο και παραμένει στην τεχνική ηγεσία της ομάδας πόλο Γυναικών του συλλόγου», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ