Η Βραζιλία έκανε αυτό που «έπρεπε», καθάρισε άνετα με 3-0 τη Σκωτία στο Μαϊάμι και εξασφάλισε τους επτά βαθμούς και την πρωτιά του ομίλου για μια καλή διασταύρωση στη φάση των «32».
Ο Νεϊμάρ αγωνίστηκε για πρώτη φορά στη φετινή διοργάνωση και πρώτη μετά από σχεδόν τρία χρόνια με τη φανέλα της εθνικής Βραζιλίας και η συγκίνηση του δεν κρυβόταν.
Μάλιστα ίδιο ήταν το συναίσθημα και στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπερασπίζομαι την Εθνική Ομάδα για άλλη μια φορά μετά από τρία χρόνια. Σωματικά είμαι καλά. Προφανώς ήταν άσχημο που ήμουν εκτός για αυτές τις μέρες, αλλά δεν ήμουν εντελώς αδρανής. Ήταν ουσιαστικά 25 ημέρες προπόνησης για να φτάσω στους αγώνες σε καλή φόρμα. Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστημένος, ένα μείγμα συναισθημάτων όταν μπήκα στο παιχνίδι. Ήταν πολύς καιρός μακριά από την Εθνική Ομάδα, όλα πήγαν καλά και κατάφερα να επιστρέψω
Ξέρουν όλοι όσα έχω περάσει, όλες τις δυσκολίες που αντιμετώπισα για να βρίσκομαι εδώ σήμερα. Στόχος μας είναι να εκπροσωπήσουμε την Εθνική Ομάδα και να παίξουμε ξανά. Ήταν μια πολύ συγκινητική στιγμή να τους βλέπουμε εκεί, είμαι τόσο συγκινημένος και χαρούμενος με την επιστροφή μου».

