Αφού… χάζεψε την μπασκετική Ευρώπη με όσα έκανε -και- στους τελικούς της Liga Endesa, ο Ζαν Μοντέρο θα ξεκουραστεί μετά από μία πολύ πετυχημένη, αλλά εξαιρετικά μακρά και κοπιαστική σεζόν κι έπειτα θα φτιάξει τις βαλίτσες του για την Ελλάδα και τον Ολυμπιακό.
Ο πολυτιμότερος παίκτης της σειράς των τελικών απέναντι στην Μπαρτσελόνα ρωτήθηκε μετά την κατάκτηση του τίτλου από τη Βαλένθια για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στο NBA: «Όταν θέλουν να έρθουν να με πάρουν, θα έρθουν. Μπορεί κάποιος να καταλάβει πότε τον θέλουν. Προς το παρόν, συνεχίζω να απολαμβάνω το μπάσκετ στην Ευρώπη και να βελτιώνομαι. Όταν έρθει η ευκαιρία, θα κάνω το άλμα».
Μιλώντας για τον 22χρονο γκαρντ, ο Πέδρο Μαρτίνεθ δήλωσε: «Ως προπονητής, υπήρξε απίστευτο να βλέπω τη γέννηση ενός αστέρα».

