Ο Κένεθ Φαρίντ αποτελεί κι επίσημα παρελθόν από τον Παναθηναϊκό, με την πράσινη ΚΑΕ να τον ευχαριστεί για την προσφορά του στην ομάδα με το παρακάτω μήνυμα.
«Κένεθ Φαρίντ, ευχαριστούμε που μοιράστηκες το πάθος και την αφοσίωσή σου μαζί μας. Σου ευχόμαστε τα καλύτερα στο μέλλον σου, τόσο προσωπικά, όσο και επαγγελματικά Manimal», ήταν το μήνυμα του Τριφυλλιού.
Φέτος σε 35 παιχνίδια στη EuroLeague με την πράσινη φανέλα μέτρησε 5.8 πόντους και 3.9 ριμπάουντ κατά μέσο όρο.

