Οριστικό: Η Ρεάλ στην Ευρωλίγκα για τα επόμενα 10 χρόνια, υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο

Share

Οριστική η παραμονή της Βασίλισσας στην κορυφαία μπασκετική Λίγκα της Ευρώπης με νέο δεκαετές συμβόλαιο και... ρήτρα αποδέσμευσης στα 10 εκατ. ευρώ

Η Ρεάλ Μαδρίτης θα παραμείνει στην Ευρωλίγκα για την επόμενη 10ετία, καθώς μετά από αρκετές πιέσεις και συνεχείς διαπραγματεύσεις υπέγραψε τη νέα συμφωνία με την κορυφαία μπασκετική Λίγκα της Ευρώπης.

Κάπως έτσι, η αύξηση από 20 σε 24 ομάδες θα υλοποιηθεί τη σεζόν 2027/28 για τη EuroLeague με πολύ αυξημένα έσοδα για όλες τις ομάδες-μετόχους, ανάμεσά τους φυσικά ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός.

Η υπογραφή του νέου δεκαετούς συμβολαίου έγινε τη Δευτέρα (22/6), παρά την πίεση του ΝΒΑ και της FIBA προς την πλευρά της Βασίλισσας. Η διαχείριση του όλου ζητήματος από τον Τσους Μπουένο, τον CEO της Ευρωλίγκας, έπαιξε καθοριστικό ρόλο ώστε οι Μαδριλένοι να παραμείνουν στην κορυφαία μπασκετική σκηνή της Ευρώπης κι ενώ υπενθυμίζεται πως όποια ομάδα θελήσει να «σπάσει» αυτό το συμβόλαιο θα αναγκαστεί να πληρώσει «πέναλτι» της τάξεως των 10 εκατομμυρίων ευρώ.

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ