Σε κλίμα θερμότητας και αμοιβαίας εκτίμησης υποδέχθηκε στο Δημαρχείο Πειραιά ο Δήμαρχος Γιάννης Μώραλης αντιπροσωπεία από την Οδησσό, επιβεβαιώνοντας τους στενούς δεσμούς φιλίας και συνεργασίας που συνδέουν τις δύο πόλεις από την αδελφοποίηση του 1993.
Στην ουσιαστική εθιμοτυπική συνάντηση συμμετείχαν, από την πλευρά της Οδησσού, οι Serhii Lysak, Επικεφαλής της Στρατιωτικής Διοίκησης της πόλης της Οδησσού, Serhii Krasylenko, Αναπληρωτής Επικεφαλής της Στρατιωτικής Διοίκησης, Dmytro Hryniuk, Σύμβουλος του Επικεφαλής της Στρατιωτικής Διοίκησης, Oleksandr Filatov, Πρώτος Αναπληρωτής Δήμαρχος της Οδησσού, και Oleksandr Avdiieiev, Μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου της Οδησσού και Επικεφαλής της Υπηρεσίας Κρατικού Αρχιτεκτονικού και Οικοδομικού Ελέγχου.
Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Οδησσός λόγω του πολέμου αλλά και στις πληγές που άφησε η πανδημία στην τοπική κοινωνία και οικονομία. Παράλληλα, η αντιπροσωπεία και οι εκπρόσωποι του Πειραιά αντάλλαξαν απόψεις για δυνατότητες περαιτέρω συνεργασίας στους τομείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, της κοινωνικής συνοχής και της ανταλλαγής τεχνογνωσίας.
«Με ιδιαίτερη χαρά υποδέχθηκα σήμερα, στο Δημαρχείο Πειραιά, την αντιπροσωπεία της αδελφοποιημένης μας πόλης, της Οδησσού. Οι σχέσεις του Πειραιά με την Οδησσό είναι βασισμένες σε κοινούς δεσμούς, που επισφραγίστηκαν με την αδελφοποίηση των δύο πόλεων το 1993 και παραμένουν ισχυρές μέχρι σήμερα.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης είχαμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις για τις δύσκολες συνθήκες που εξακολουθεί να αντιμετωπίζει η Οδησσός εξαιτίας του πολέμου, αλλά και για τις επιπτώσεις που άφησε η πανδημία στην εκεί τοπική κοινωνία και οικονομία.
Πιστεύω ότι οι πόλεις μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της ειρήνης. Σε περιόδους κρίσεων, οι σχέσεις μεταξύ των τοπικών κοινωνιών αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία, καθώς χτίζουν γέφυρες επικοινωνίας και αμοιβαίας υποστήριξης. Ο Πειραιάς θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό της Οδησσού και να στηρίζει κάθε πρωτοβουλία που ενισχύει την κοινωνική συνοχή, την ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών. Είμαι βέβαιος ότι η μακρόχρονη φιλία μας θα συνεχίσει να αποτελεί ένα ισχυρό θεμέλιο για την περαιτέρω διεύρυνση της συνεργασίας μας σε πολλούς τομείς, προς όφελος των δύο πόλεων και των κατοίκων τους».
Η συνάντηση έκλεισε με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων και την κοινή βούληση για συνέχιση της συνεργασίας σε πρακτικά και ανθρωπιστικά επίπεδα, προς όφελος των πολιτών και των δύο πόλεων.
Παρόντες στην εθιμοτυπική συνάντηση ήταν επίσης ο Αντιδήμαρχος Δόμησης και Γενικού Σχεδιασμού Πόλης Δημήτρης Αράπης και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Βασίλης Ταταρόπουλος.

