Η Τσέλσι επιμένει… κορεατικά! Έπειτα από την πολυετή συνεργασία της με την Samsung σε ό,τι αφορούσε τη χορηγία φανέλας –πλέον οι Λονδρέζοι διαφημίζουν την ιαπωνική εταιρία ελαστικών Yokohama- η Τσέλσι προχωρά σε συνεργασία με ακόμα έναν κολοσσό από την Κορέα.
Ο λόγος για την Hyundai, μια εταιρία που μπορεί να έχει γίνει ευρέως γνωστή για τα αυτοκίνητά της, εντούτοις αποτελεί ίσως τη μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας της Άπω Ανατολής. Η συνεργασία της Hyundai με την Τσέλσι θα αφορά σε διαφήμιση στο μανίκι της φανέλας των ποδοσφαιριστών.
Η συμφωνία με την λονδρέζικη ομάδα αποτελεί την πρώτη φορά που η Hyundai εισέρχεται στην ποδοσφαιρική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Η νέα εταιρική σχέση επεκτείνει τη μακροχρόνια παρουσία της Hyundai στο ποδόσφαιρο, έχοντας συνεχή συμμετοχή σε εθνικές και διεθνείς διοργανώσεις τα τελευταία 20 χρόνια.
Μάλιστα, η ανακοίνωση της συνεργασίας συνοδεύτηκε από ένα νέο βίντεο με τους αστέρες της Τσέλσι Ολιβιέ Ζιρού, Νταβίντ Λουίζ και Τιεμουέ Μπακαγιόκο.
Η διασκεδαστική ταινία μικρού μήκους καταγράφει τους «μπλε» να δίνουν το «παρών» σε μια φωτογράφηση διαφορετική από ό, τι έχουν βιώσει έως τώρα καθώς μια ομάδα φιλάθλων της Τσέλσι βρίσκεται στο επίκεντρο και αναλαμβάνει τους ρόλους που συνήθως συνδέονταν με τους ήρωες του συλλόγου.
Κατά τη διάρκεια της χορηγικής σχέσης, η Hyundai θα συνεργαστεί στενά με την Τσέλσι για να αναπτύξει μια σειρά πρωτοβουλιών και πλεονεκτημάτων για τους φιλάθλους του συλλόγου, στο πλαίσιο της φιλοδοξίας της να διευκολύνει τις μετακινήσεις και να κάνει το ποδόσφαιρο πιο προσιτό στους φιλάθλους.
Το λογότυπο της νέας φανέλας θα παρουσιασθεί για πρώτη φορά στις 23 Ιουλίου στο φιλικό που θα δώσει η Τσέλσι με τους Περθ Γκλόρι στην Αυστραλία.
Να σημειωθεί πως η Hyundai είναι ένας από τους κορυφαίους συνεργάτες της FIFA από το 1999 και της UEFA για 18 χρόνια έως το 2017.