«Μαύρη» ημέρα το Σάββατο 17/8 για τα Χανιά καθώς μια παρέα τεσσάρων νέων ανθρώπων σχεδόν ξεκληρίστηκε στο τροχαίο δυστύχημα το οποίο συνέβη το πρωί στον ΒΟΑΚ στα Χανιά.
Ανείπωτος ο θρήνος για τον 15χρονο Αλέξανδρο Σ. από την Σούδα, τον 19χρονο Νίκο Τ. από την Ξυλοκαμάρα, τον 20χρονο Θοδωρή Τ. από τα Χανιά, ενώ με τις θερμές ευχές και προσευχές όλων, δίνει την «μάχη» για την ζωή η 22χρονη Μαρία Μ. από τα Χανιά.
Σύμφωνα με τον διοικητή του Νοσοκομείου Χανίων Γιώργο Μπέα, η κοπέλα έχει υποστεί βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, αλλά νοσηλεύεται στην ΜΕΘ σε σταθερή κατάσταση και υπό την συνεχή επίβλεψη των γιατρών καθώς αυτές οι ώρες θεωρούνται ως οι πλέον κρίσιμες για την εξέλιξη της κατάστασης της υγείας της.
Υπενθυμίζεται πως και οι τέσσερις νέοι επέστρεφαν στα σπίτια τους στα Χανιά από κέντρο εκδηλώσεων στο οποίο εργάζονταν.
Ξαφνικά και υπό συνθήκες που ερευνώνται από το Τμήμα Τροχαίας ΒΟΑΚ το επιβατηγό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν, στο ύψος της γέφυρας του Γαλατά, συγκρούστηκε με αυτοκίνητο βαν το οποίο μετέφερε τουρίστες.
Η σύγκρουση ήταν σφοδρή με αποτέλεσμα ο ένας νέος να βρεθεί εκτός οχήματος και χωρίς τις αισθήσεις του. Οι υπόλοιποι τρεις ήταν εγκλωβισμένοι μέσα στις λαμαρίνες και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Χανίων για τον απεγκλωβισμό τους.
Από αυτούς τους τρεις, ανασύρθηκε ένας ακόμα χωρίς τις αισθήσεις του, ενώ οι άλλοι δύο (η κοπέλα και ένας νέος άνδρας) ανασύρθηκαν σοβαρά τραυματισμένοι. Λίγη ώρα μετά και ο τρίτος νέος εξέπνευσε στο Νοσοκομείο Χανίων, ενώ η 22χρονη κοπέλα με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις εισήχθη στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όπου δίνει την κρισιμότερη μάχη της ζωής της.
Η πολύνεκρη τραγωδία προκάλεσε ένα ακόμη «κύμα» αντιδράσεων για την κατάσταση στην οποία ευρίσκεται ο κεντρικός οδικός άξονας την Κρήτης με αιχμή το θέμα της ανυπαρξίας στο μεγαλύτερο μήκος του δρόμου προστατευτικού διαζώματος στην μέση του ΒΟΑΚ.
Όπως τονίζουν οι περισσότεροι, μπορεί να έχει ξεκινήσει η διαβόητη κατασκευή του νέου ΒΟΑΚ αλλά εάν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα ασφάλειας έτσι ώστε να υπάρχει μια προστασία, τουλάχιστον για να αποφεύγεται η είσοδος στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, τότε θα χυθεί πολύ αίμα μέχρι την ολοκλήρωση του νέου ΒΟΑΚ.