Η ΚΑΕ Ολυμπιακός καινοτομεί καθώς με αίτημά της προς την Κυβέρνηση ζήτησε τη δυνατότητα να μπορούν οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας να μεταπωλούν τη θέση τους για αγώνες στους οποίους δεν θα μπορούν να πάνε.
Συγκεκριμένα υπήρξε επικοινωνία του Ολυμπιακού με τους υπουργούς Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ.κ. Βρούτση και Παπαστεργίου προκειμένου να θεσπιστεί νόμος που θα αφορά τον επαγγελματικό αθλητισμό και θα δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας να μεταπωλούν τη θέση τους για τους αγώνες που έχουν αποφασίσει ότι δεν θα πάνε στο γήπεδο να δουν την ομάδα τους.
Αυτό συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό αλλά δεν γίνεται στην Ελλάδα γιατί δεν υπάρχει το απαραίτητο νομικό πλαίσιο.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός έχει σχεδιάσει τον τρόπο που μπορεί να γίνει αυτό μέσα από μια ειδική πλατφόρμα και η όλη διαδικασία θα πραγματοποιείται από το επίσημο κανάλι πώλησης της κάθε ομάδας σε συνεργασία με την εταιρεία ticketing που συνεργάζεται (Ticketmaster στη συγκεκριμένη περίπτωση του Ολυμπιακού) πολύ άμεσα, πολύ εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια.
Τι επιτυγχάνεται με αυτό τον τρόπο; Δημιουργείται μια νέα επίσημη δευτερογενής αγορά εισιτηρίων στον αθλητισμό με πολλαπλά οφέλη για όλα τα μέρη: την πολιτεία, τις ΠΑΕ και ΚΑΕ, τους κατόχους διαρκείας και τους φιλάθλους, ενώ παράλληλα θα καταπολεμηθεί το φαινόμενο της μαύρης αγοράς εισιτηρίων από τρίτες μη επίσημες και εξουσιοδοτημένες πλατφόρμες μεταπώλησης εισιτηρίων που αρχίζει και στην Ελλάδα να αποκτά ανησυχητικές διαστάσεις και οι οποίες χρεώνουν υπέρογκα ποσά τόσο για το εισιτήριο όσο και για προμήθειες. Και στο τέλος αυτοί που αγοράζουν τα εισιτήρια τελικά δεν εισέρχονται στο γήπεδο καθώς τα συγκεκριμένα εισιτήρια ακυρώνονται.
Τι ακόμα; Η αξία του εισιτηρίου διαρκείας θα αυξηθεί για τον κάτοχο του, ενώ θα έχει σημαντική επιβράβευση στην περίπτωση που η θέση του μεταπωληθεί σε νέο αγοραστή. Ο τρόπος επιβράβευσης μπορεί να καθοριστεί από την ΚΑΕ/ΠΑΕ και μπορεί π.χ. να είναι ένα σύστημα συλλογής πάντως που μεταφράζονται σε πιστωτικό για την αγορά του εισιτηρίου διαρκείας της επόμενης σεζόν ή επιστροφή κάποιου ποσού στον κάτοχο του εισιτηρίου διαρκείας.
Και το πιο σημαντικό: Στα περισσότερα SOLD OUT που ανακοινώνουν οι ομάδες στην Ελλάδα έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο των κενών καθισμάτων αφού ένα ποσοστό της τάξης 10-20% των κατόχων διαρκείας δεν πάνε στο γήπεδο. Πλέον όταν θα μιλάμε για SOLD OUT δεν θα είναι μόνο στα διαθέσιμα εισιτήρια του κάθε αγώνα αλλά και στις κενές θέσεις στην εξέδρα.
Σημειώνεται πως και τα δυο Υπουργεία είναι θετικά σ’ αυτή την πρόταση, ειδικά μετά και τις τελευταίες αλλαγές στην όλη διαδικασία της ταυτοπροσωπίας των εισιτηρίων μέσω gov. Είναι πολύ πιθανό μάλιστα να μπει σε εφαρμογή αυτό το πλάνο από τη φετινή σεζόν (2024/25).