Ο Ολυμπιακός επιστρέφει οριστικά στην Basket League μετά από απουσία δυο ετών. Παράλληλα, ετοιμάζεται να επιστρέψει και ο κόσμος του στις εξέδρες, αφού τελευταία φορά που υπήρξε παρουσία κοινού στο ΣΕΦ ήταν στις 3 Μαρτίου 2020, στη νίκη επί του Παναθηναϊκού.
Η διάθεση των διαρκείας έχει ήδη ξεκινήσει (υπενθυμίζεται ότι έχουν εκδοθεί 3.600 και ότι η συνολική χωρητικότητα σε κάθε ματς δεν θα μπορεί να ξεπερνά τους 8.000 θεατές) και τα πρώτα μηνύματα είναι παραπάνω από θετικά, σε ό,τι έχει να κάνει με την ανταπόκριση του κόσμου.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έχουν ως τώρα στη διάθεσή τους οι άνθρωποι του Ολυμπιακού, σε σύγκριση με την σεζόν 2019-20 (δεδομένου ότι πέρυσι λόγω κορωνοϊού δεν εκδόθηκαν διαρκείας) παρατηρείται ρυθμός ανανέωσης που σε μέσο όρο ξεπερνά το 70%, ενώ σε κάποια τμήματα αγγίζει ακόμα και το 95%. Σε τελικές τιμές, έχουν διατεθεί περισσότερες από χίλιες κάρτες και όλα δείχνουν ότι ο αριθμός των 3.600 θα εξαντληθεί ως την καταληκτική ημερομηνία διάθεσης.
Αναλυτικότερα:
Στο Executive A ο ρυθμός ανανέωσης φτάνει το 95%
Στο Family ο ρυθμός ανανέωσης φτάνει το 90%
Στο Team 1 ο ρυθμός ανανέωσης φτάνει το 80%
Στα υπόλοιπα τμήματα ο ρυθμός ανανέωσης κυμαίνεται από 60% ως 80%
Οι ανανεώσεις για τους κατόχους διαρκείας της σεζόν 2019-20 θα συνεχιστούν μέχρι τις 13/8.
Έντονο ενδιαφέρον υπάρχει προφανώς και για νέες κρατήσεις, ωστόσο, η διάθεση των συγκεκριμένων καρτών θα ξεκινήσει μετά τις 13/8 (θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση).