Η αλήθεια είναι πως τα περιθώρια για τον Λιούις Χάμιλτον δεν ήταν τα μεγαλύτερα εφικτά γι’ αυτόν. Ναι, μπορεί να μιλάμε για τον τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, εντούτοις τα πράγματα όσον αφορούσε στο μέλλον του στη Formula 1 ήταν μάλλον… μετρημένα κουκιά! Και εξηγούμεθα…
Από τη στιγμή που η Ferrari είχε εδώ και περίπου έναν μήνα ξεκαθαρίσει πως και το 2019 ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα είναι ο «Νο 1» πιλότος της, με παρτενέρ είτε τον Κίμι Ράικονεν, είτε –εάν ο Iceman- στο τέλος της σεζόν αποχωρήσει από τη Formula 1- τον Σαρλ Λεκλέρκ, η… πόρτα της «σκουντερία» προφανώς ήταν κλειστή.
Το αυτό ισχύει και για την Red Bull. Ο Μαξ Φεςρστάπεν πέρυσι υπέγραψε τριετές συμβόλαιο, ενώ και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο πλέον βρίσκεται μια ανάσα από το να υπογράψει νέο συμβόλαιο με την αυστριακή ομάδα.
Επομένως ο Χάμιλτον δεν είχε κάποια άλλη εναλλακτική, πέραν του να μείνει στην ομάδα με την οποία έχει κατακτήσει τους πιο πρόσφατους δύο τίτλους στην καριέρα του: τη Mercedes. Όπερ κι εγένετο. Ο Βρετανός θα οδηγεί για τα «ασημένια βέλη» μέχρι το 2020 κι έπειτα… βλέπουμε.
Βέβαια, μεγάλο ενδιαφέρον είχε η δημόσια τοποθέτηση του Χάμιλτον περί προσέγγισης από άλλη ομάδα, την οποία απέρριψε αμέσως. Δίχως να την κατονομάσει, βεβαίως, για λόγους… fair play. Αν και η υπόθεση φαντάζει πολύ ξεκάθαρη. Ο λόγος είναι απλός. Τα 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως ως αμοιβή συμβολαίου, η Red Bull δεν θα τα έδινε ποτέ στον Χάμιλτον. Η Ferrari, ίσως.
Βεβαίως η αλήθεια μπορεί και να απέχει. Από τη στιγμή που ο Χάμιλτον δεν άνοιξε τα χαρτιά του, μόνον εικασίες μπορούν να γίνουν για την ομάδα που… έφαγε πόρτα από τον Βρετανό. Διότι π.χ. μπορεί να… τρελάθηκε ο Μάτεσιτς και να αποφάσισε να πουλήσει όλη την παραγωγή των Red Bull για να πάρει στην ομάδα του τον Βρετανό. Κάτι που δεν το πιστεύω.
Α, ναι. Μπορεί να… τρελάθηκε και ο Ζακ Μπράουν και να θέλησε να τον επαναφέρει στη McLaren. Μόνο που έτσι όπως είναι τώρα η McLaren, ο Χάμιλτον δεν θα πήγαινε ούτε με τα διπλάσια χρήματα!
Η ουσία είναι πως έπειτα από μια silly season που ξεκίνησε πολύ νωρίς φέτος, η σκόνη φαίνεται να κάθεται. Θα μείνει και ο Μπότας στη Mercedes και στο τέλος η μόνη… αγωνία μας θα είναι εάν θα αποχωρήσει από την F1 ο Κίμι…