98.2 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν το δίκτυο CBS για τον τελικό του Super Bowl μεταξύ Patriots και Rams.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η τηλεθέαση σε σχέση με τον περσινό μεγάλο τελικό είχε μικρή πτώση της τάξης του 5%. Όμως, ήταν και η χαμηλότερη τηλεθέαση μετά το 2009.
Παράλληλα, 2,6 εκατομμύριο άνθρωποι, κατά μέσο όρο, παρακολουθούσαν το παιχνίδι σε υπολογιστές ή κινητές συσκευές οποιαδήποτε στιγμή, δήλωσε η CBS.
“Η πτώση μπορεί πιθανώς να εξηγηθεί από το γεγονός ότι αυτό δεν ήταν ένα αρκετά ελκυστικό ματς, ίσως ένα βαρετό παιχνίδι”, όπως δήλωσε ο καθηγητής οικονομίας του αθλητισμού Βίκτορ Μάθεσον.
H CBS είχε έσοδα 382 εκατομμύρια από διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του τελικού, το τρίτο μεγαλύτερο ποσό στην ιστορία του Super Bowl, καθώς χρειάζονταν 5.2 εκατομμύρια για διαφημίσεις 30”.