Ο φετινός Παναθηναϊκός έχει γίνει θέμα συζήτησης στα απανταχού ποδοσφαιρικά και μη στέκια με τον τρόπο που αγωνίζεται έχοντας φτάσει να πρωταγωνιστεί εντός αγωνιστικού χώρου σε σημείο να αποτελεί πηγή έμπνευσης για πολλούς, πόσω μάλλον όταν μιλάμε για τους ανθρώπους του marketing και advertising.
Στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Prince Oliver, οι παίκτες του Γιώργου Δώνη είναι οι πρωταγωνιστές καθώς ναι μεν μπορεί να βλέπουμε τους ποδοσφαιριστές εντός γηπέδου να φοράνε σορτσάκια και φανέλες ωστόσο εκτός γηπέδων οφείλουν να είναι ντυμένοι στην πένα κι ειδικά όταν το κοστούμι είναι άνετο, όπως δηλαδή αυτά της Prince Oliver, μπορεί ο ταλαντούχος ποδοσφαιριστής να κάνει κόλπα με τη μπάλα ακόμα και όταν δεν είναι στον φυσικό χώρο του.