Επτά… οδηγίες για χαμόγελο έστειλε διευθύντρια καταστήματος της αλυσίδας MyMarket στους υπαλλήλους του καταστήματος , όπου, μεταξύ άλλων, απαιτεί να χαμογελούν «επειδή έχουν δουλειά» και «πληρώνονται στην ώρα τους, ακόμα κι αν παίρνουν 300 ευρώ, που είναι καλύτερα από το 0».
Το έγγραφο, που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, αναφέρει:
«Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν.
-Επειδή έχετε δουλειά.
-Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300€ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
-Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
-Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
-Επειδή πληρώνεστε για αυτό.
-Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
-Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε. Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα».