Σουλούκου: Ολυμπιακός και Νότιγχαμ έχουν επιτυχίες γιατί το μοντέλο του Βαγγέλη Μαρινάκη λειτουργεί

Share

H CEO της Νότιγχαμ Φόρεστ τοποθετήθηκε για το μοντέλο του ομίλου ομάδων υπό την ιδιοκτησία του Βαγγέλη Μαρινάκη και αναφέρθηκε στους λόγους της επιτυχίας αυτού αναφερόμενη στον Ολυμπιακό και τον αγγλικό σύλλογο

Η Λίνα Σουλούκου αποτελεί διαχρονικά το δεξί χέρι του Βαγγέλη Μαρινάκη κι αυτό φάνηκε από την πρόσληψή της τον Δεκέμβριο του 2024 ως νέα CEO (Διευθύνουσα Σύμβουλος) της Νότιγχαμ Φόρεστ, έναν ρόλο που παλαιότερα είχε και στον Ολυμπιακό αλλά και στη Ρόμα.

Η ίδια σε ομιλία της στο Social Football Summit που φιλοξενείται κάθε χρόνο στο Τορίνο τοποθετήθηκε για το μοντέλο του ομίλου ομάδων υπό την ιδιοκτησία του Βαγγέλη Μαρινάκη και αναφέρθηκε στους λόγους της επιτυχίας αυτού αναφερόμενη στον Ολυμπιακό και τη Νότιγχαμ Φόρεστ, που αποτελούν και τις μεγαλύτερες ομάδες με τις περισσότερες επιτυχίες σε αυτό το γκρουπ συλλόγων.

Στην ομιλία της, εξήγησε ότι το σύστημα αυτό προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, τόσο στο αγωνιστικό όσο και στο εμπορικό κομμάτι.

Από τις συνέργειες στο scouting και τις μεταγραφές που επιτρέπουν σε μικρότερους συλλόγους να έχουν πρόσβαση σε παίκτες υψηλότερου επιπέδου, μέχρι τις εμπορικές δυνατότητες που γεννιούνται μέσω κοινών συμφωνιών, χορηγιών και της ενίσχυσης της διεθνούς προβολής του ομίλου.

Αναλυτικά τα λόγια της:

«Αυτό είναι ένα από τα πιο απαιτητικά ζητήματα στη βιομηχανία μας. Είναι δύσκολο να έχει κανείς ξεκάθαρη θέση, επειδή υπάρχουν τόσα πολλά αντικρουόμενα συμφέροντα, οπότε πρέπει να βρούμε μια ισορροπία.

Στον όμιλό μας, μία από τις πρώτες προκλήσεις που αντιμετώπισα ήταν ακριβώς αυτή. Μετά την εξαγορά της Νότιγχαμ Φόρεστ από τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο Ολυμπιακός επέστρεψε στις επιτυχίες, και η Φόρεστ προβιβάστηκε στην Premier League, ενώ στη συνέχεια προκριθήκαμε στο Europa League. Άρα, το μοντέλο αυτό λειτουργεί.

Σε επίπεδο ομίλου, υπάρχουν πολλές συνέργειες στο αγωνιστικό κομμάτι. Από το scouting μέχρι τις μεταγραφές: μερικά μικρότερα κλαμπ μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε παίκτες που δεν θα είχαν, αν δεν ήταν μέρος αυτού του μοντέλου.

Στο εμπορικό κομμάτι, δημιουργούνται συνέργειες μέσω της επέκτασης των γηπέδων, των χορηγικών συμφωνιών και μιας βάσης φιλάθλων που μπορεί να γίνει πιο ελκυστική παγκοσμίως. Αυτό σίγουρα δημιουργεί πολλές επιχειρησιακές αποδοτικότητες, καθώς υπάρχουν κοινές ανάγκες σε επίπεδο ομίλου».

ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ