Οι δύο McLaren είχαν για αρκετή ώρα τον Μαξ Φερστάπεν που προσπαθούσε με διαφορετική στρατηγική να βάλει προβλήματα, όμως ο ρυθμός της ήταν σε άλλο επίπεδο από τον ανταγωνισμό και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Όσκαρ Πιάστρι επέστρεψε στις νίκες στη Βαρκελώνη έχοντας πίσω του τον Λάντο Νόρις.
Καταστροφή για τον Φερστάπεν, ο οποίος μετά την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας εννιά γύρους πριν το τέλος έβαλε τη σκληρή γόμα, ακούμπησε με Λεκλέρ – Ράσελ στην επανεκκίνηση, είδε τον Μονεγάσκο να τον περνάει και όταν του δόθηκε εντολή να δώσει τη θέση και στον Ράσελ, αυτός έπεσε πάνω του με αποτέλεσμα να πάρει ποινή 10 δευτερολέπτων και να πέσει στη 10η θέση. Αυτό μπορεί να είναι το λιγότερο, καθώς κινδυνεύει με βαριά τιμωρία για την κίνηση του προς τον Ράσελ.
Ο Αυστραλός επέστρεψε στις νίκες μετά τις 5 Μαΐου και το Grand Prix του Μαϊάμι, παίρνοντας ανάσα από τον Λάντο Νόρις που είχε μείωσε τη διαφορά στους τρεις βαθμούς. Πλέον αυτή βρίσκεται στους 10, με τον Βρετανό να μένει δεύτερος παίρνοντας γρήγορα πίσω τη θέση που έχασε στην εκκίνηση από τον Φερστάπεν.
Αρκετή στρατηγική και ένας αγώνας που όλα έδειχναν ότι θα ολοκληρωθεί ήσυχα με τους Πιάστρι – Νόρις και Φερστάπεν στο βάθρο. Ο Αντονέλι εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα εννιά γύρους πριν το τέλος και εκεί άλλαξαν τα πάντα, αφού όλοι οι οδηγοί μπήκαν στα πιτ.
Η Red Bull δεν είχε κάτι διαφορετικό από τη σκληρή γόμα για τον Φερστάπεν και με την επανεκκίνηση έγινε… το έλα να δεις, με τον Ολλανδό να τα βάζει με τους πάντες και τα πάντα, να χτυπάει εσκεμμένα τον Ράσελ και να χάνει τα πάντα, αφού η τιμωρία τον έριξε στη 10η θέση.
Τρίτος ο Λεκλέρ, τέταρτος ο Ράσελ, πέμπτος ο απίστευτος Νίκο Χούλκενμπεργκ που πέρασε στα… ίσια τον απογοητευτικό Χάμιλτον και τον άφησε έκτο. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν Χάτζαρ, Γκασλί και Αλόνσο, με τον Ισπανό να παίρνει τους πρώτους του βαθμούς τη φετινή σεζόν και μάλιστα μπροστά στους συμπατριώτες του.