Η ΚΑΕ Ολυμπιακός μέσω διευκρινιστικής ανακοίνωσης εξηγεί στους φιλάθλους της ομάδας τον λόγο που δεν είναι σε θέση να ικανοποιήσει όλα τα αιτήματα για έξτρα εισιτήρια στα εκτός έδρας ματς της Euroleague παρά την «υπεράνθρωπη προσπάθεια που καταβάλλει», όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός θα ήθελε να ενημερώσει τους φιλάθλους πως, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλει, δεν είναι δυνατόν να «καλύψει» την τεράστια ζήτηση που υπάρχει για εισιτήρια στους εκτός έδρας αγώνες της ομάδας μας.
Ο αριθμός των εισιτηρίων που λαμβάνει στις συγκεκριμένες αναμετρήσεις είναι περιορισμένος και εξαρτάται από τα όσα προβλέπονται από την Ευρωλίγκα, αλλά και από την πολιτική της αντίπαλης ομάδας στο γήπεδο της.
ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ εισιτήρια για τους εκάστοτε αγώνες έχουν ΜΟΝΟ όσοι ταξιδεύουν μέσω του προγράμματος «Together We Fly», δηλαδή με το τσάρτερ της ομάδας.
Από κει και πέρα, η ΚΑΕ Ολυμπιακός καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να ικανοποιήσει εξτρά αιτήματα, ωστόσο, δεν είναι εφικτό να τα ικανοποιήσει όλα.
Τα παραπάνω αναφέρονται διευκρινιστικά, καθώς αρκετοί φίλαθλοι που μεριμνούν μόνοι τους για τη μεταφορά τους και τη διαμονή τους, ζητούν εισιτήριο από την ΚΑΕ, ωστόσο, όπως τονίσαμε και παραπάνω, δεν είναι εξασφαλισμένο ότι θα μπορέσουμε να τους εξυπηρετήσουμε, παρότι επαναλαμβάνουμε πως πάντα καταβάλλεται τεράστια προσπάθεια για αυτό. (για περισσότερες οδηγίες πατήστε εδώ https://www.olympiacosbc.gr/el/away-tickets-euroleague-24-25.html )
Επίσης, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή στους φιλάθλους που προμηθεύονται εισιτήριο εκτός έδρας αγώνων από άλλα κανάλια (internet, πλατφόρμες δευτερογενούς αγοράς). Στην περίπτωση αυτή, η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν αναφορικά με την είσοδο τους στο γήπεδο, την εγκυρότητα των εισιτηρίων και τα μέτρα ασφαλείας της γηπεδούχου ομάδας».