Ο Παναθηναϊκός ΑΟ εξέδωσε ανακοίνωση στο φινάλε του 2024 για να γνωστοποιήσει πως είναι… πρωταθλητής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο πράσινος Ερασιτέχνης παρουσίασε τα δικά του στοιχεία για να δείξει το… ενδιαφέρον που παρουσιάζει ο οπαδικός χάρτης.
Η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού ΑΟ:
«Στο άτυπο πρωτάθλημα των Social Media σε επίπεδο Ερασιτεχνικών Συλλόγων ο Παναθηναϊκός Α.Ο. υπερτερεί έναντι των υπολοίπων σωματείων.
Τα Social Media πλέον αποτελούν έναν ανεπίσημο μετρητή ενδιαφέροντος και συμμετοχής του φίλαθλου κοινού στα αθλητικά δρώμενα.
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει λοιπόν ο οπαδικός χάρτης έτσι όπως διαμορφώνεται μέσω της παρακολούθησης των υποστηρικτών από τις κεντρικές επίσημες σελίδες των social media των Ερασιτεχνικών ομάδων.
Πριν δούμε τα νούμερα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν κάποια στοιχεία όπως ότι η κάθε ομάδα ξεκίνησε σε διαφορετική χρονική στιγμή τη χρήση (του κάθε) social media, άρα δεν υπάρχει κοινή χρονική εκκίνηση με ότι αυτό συνεπάγεται.
Παράλληλα ένα άλυτο πρόβλημα είναι οι fake λογαριασμοί ή οι διπλοί, τριπλοί κλπ που ενδεχομένως να δημιουργούν μια πλασματική εικόνα, κάτι το οποίο ισχύει για όλες τις ομάδες.
Επίσης στη συγκεκριμένη σύγκριση δεν έχουν ληφθεί υπόψιν τα social media που μπορεί να υπάρχουν ανά σπορ σε κάθε ερασιτεχνική ομάδα.
Από κει και πέρα ως μονάδες μέτρησης πάρθηκαν οι αριθμοί στα κεντρικά social media που τα παρουσιάζουν οι επίσημες σελίδες των σωματείων και παράλληλα είναι αυτά που έχουν παγκόσμιο έρεισμα
Στη μέτρηση το νούμερο που παρουσιάζεται είναι αυτό των ακολούθων-subscribers.
Με βάση αυτά τα δεδομένα λοιπόν ο Παναθηναϊκός είναι ο άτυπος «πρωταθλητής» στα Ερασιτεχνικά κανάλια επικοινωνίας καθώς κατέχει τρεις πρωτιές: στο facebook, το twitter και το linkedin αλλά και τους περισσότερους ακόλουθους στο σύνολο!
Ο Ολυμπιακός είναι πρώτος σε Instagram και Tik Τok ενώ ο ΠΑΟΚ είναι αυτός που βρίσκεται στην πρώτη θέση στο Youtube.
Από πλευράς Ερασιτεχνικής ΑΕΚ το καλύτερο πλασάρισμα της έρχεται στο Tik tok που κατέχει τη δεύτερη θέση ενώ ο Άρης δείχνει ότι έχει τη μικρότερη διαφορά με την 4η ΑΕΚ στο twitter που απέχουν περίπου 3.000 ακόλουθους.
Το hi-score σημειώνεται στο facebook του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού που αγγίζει τους 290.000 ακόλουθους
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ
1)ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 289.200
2)ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 70.300
3)ΠΑΟΚ 37.100
4)ΑΕΚ 32.000
5)Άρης 21.000
1)ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 20.530
2)Ολυμπιακός 15.126
3)ΠΑΟΚ 4.240
4)ΑΕΚ 3.884
5)ΑΡΗΣ 777
1)Παναθηναϊκός 1.690
2)Ολυμπιακός 842
3)ΑΕΚ 108
1)Ολυμπιακός 110.947
2)Παναθηναϊκός 83.341
3)ΠΑΟΚ 39.747
4)AEK 27.961
5)Άρης 10.316
ΤΙΚ ΤΟΚ
1)Ολυμπιακός 5.300
2)AEK 2.894
3)ΠΑΟΚ 1.600
2)Παναθηναϊκός 1.402 (Σε 1.5 μήνα λειτουργίας)
Youtube
1)ΠΑΟΚ 24.800
2)Ολυμπιακός 21.400
3)Παναθηναϊκός 15.252
4)ΑΕΚ 11.000
5)Άρης 5.140
-Το Viber και το WhatsApp είναι ιδιαίτερες περιπτώσεις καθώς η κάθε ομάδα επιλέγει με ποιον τρόπο θα ενημερώσει τον κόσμο της. Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. ας πούμε έχει στο Viber 7.069 μέλη που ενημερώνονται συνεχώς για όλες τις ειδήσεις».