Μετά από έναν συγκλονιστικό αγώνα που ολοκληρώθηκε με συγκλονιστικό τρόπο, ο Όσκαρ Πιάστρι πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του παίζοντας… οσκαρική άμυνα στον Σαρλ Λεκλέρ που δεν κατάφερε να τον περάσει ποτέ και έμεινε δεύτερος.
Το GP του Μπακού ολοκληρώθηκε υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας μετά από σύγκρουση του Σάινθ με τον Πέρες στον προτελευταίο γύρο.
Ο αγώνας ξεκίνησε χωρίς ιδιαίτερες συγκινήσεις, με τον Λεκλέρ να κρατάει την πρωτοπορία του αγώνα μετά την εκκίνηση και τον Πιάστρι να τον ακολουθεί. Ο Σέρχιο Πέρες με εξαιρετική εκκίνηση βρέθηκε στην 3η θέση προσπερνώντας τον Κάρλος Σάινθ και ακολούθησε τους δύο πρωτοπόρους σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Στο πρώτο κομμάτι του Grand Prix και με τους δύο οδηγούς να έχουν τη μεσαία γόμα, η Ferrari του Μονεγάσκου ήταν σαφώς ταχύτερη και έτσι ο Λεκλέρ άνοιξε τη διαφορά. Όλα άλλαξαν στον 16ο γύρο όπου ο Πιάστρι μπήκε πρώτος για πιτ. Ο Λεκλέρ ακολούθησε έναν γύρο αργότερα και κράτησε το προβάδισμα. Ωστόσο ο Αυστραλός εκμεταλλεύτηκε ότι είχε στρώσει τη σκληρή του γόμα και με εξαιρετική κίνηση προσπέρασε στον 19ο γύρο.
Από εκεί και πέρα, μάχη! Ο Λεκλέρ δεν άφησε ποτέ τον Πιάστρι να πάρει ανάσα, αλλά ο οδηγός της McLaren με… οσκαρική άμυνα, κράτησε πίσω τον Μονεγάσκο σε όλο τον αγώνα. Ο Λεκλέρ δοκίμασε τα πάντα, αλλά δεν κατάφερε τίποτα και λίγους γύρους πριν το τέλος τα ελαστικά του άρχισαν να τον προδίδουν. Εκεί ήταν που ουσιαστικά ο Πιάστρι εξασφάλισε τη νίκη ξεφεύγοντας και που ο Πέρες έκανε όνειρα για τη 2η θέση, την ώρα που το τρενάκι είχε φτάσει και ο Σάινθ.
Ο αγώνας τελείωσε στον 50ο από τους 51 γύρους, όταν ο Πέρες προσπάθησε να περάσει τον Λεκλέρ, ο Μονεγάσκος άντεξε και του χάλασε τη γραμμή και ο Σάινθ το εκμεταλλεύτηκε και ανέβηκε τρίτος. Όμως εκεί ήρθε λάθος και από τον Ισπανό, που έχασε τη γραμμή του και έδωσε το δικαίωμα στον Πέρες να προσπαθήσει ξανά. Αυτό ήταν. Σύγκρουση ανάμεσα στους δύο που κατέληξαν στον τοίχο και εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας για το τέλος του αγώνα.
Στη μάχη του πρωταθλήματος ο Λεκλέρ έχασε μεγάλη ευκαιρία να μπει «σφήνα» αν και μείωσε τη διαφορά. Το σημαντικότερο ότι ο Λάντο Νόρις με εξαιρετικό αγώνα και στρατηγική, έφτασε στο σημείο να περάσει τον Φερστάπεν στον 48ο γύρο και τελικά μετά το ατύχημα μπροστά του να τερματίσει στην 4η θέση. Μαζί με τον ταχύτερο γύρο, ροκάνισε τη διαφορά στους 58 βαθμούς, με τη McLaren να έχει περάσει ήδη πρώτη στη βαθμολογία των κατασκευαστών.
Ο Ράσελ με έναν… ήσυχο αγώνα ανέβηκε στο βάθρο, ενώ ο Όλιβερ Μπέρμαν έγραψε ιστορία με τη 10η θέση, καθώς έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 που βαθμολογείται στους πρώτους του δύο αγώνες με δύο διαφορετικές ομάδες (Ferrari & Haas).
Εξαιρετικός αγώνας για τις Williams που βρέθηκαν στο 7-8 με Άλμπον και Κολαπίντο, στην 9η θέση ο Χάμιλτον, στους βαθμούς ως 6ος και ο Αλόνσο.