Ναι, ο Λιούις Χάμιλτον στη Σιγκαπούρη ήταν άπιαστος. Ναι, ο Βρετανός έκανε έναν μαγικό γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα δεν αισθάνθηκε την παραμικρή πίεση, κάνοντας ένα άκρως καθοριστικό βήμα για την κατάκτηση και του φετινού Πρωταθλήματος. Όμως το καλά κρυμμένο μυστικό της επιτυχίας της Mercedes στη Σιγκαπούρη ήταν άλλο…
Το μεγάλο πρόβλημα της γερμανικής ομάδας φέτος είναι η υπερθέρμανση των ελαστικών, ειδικά των πίσω. Ένα φαινόμενο το οποίο είναι δύσκολα διαχειρίσιμο, μιας και οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή των ελαστικών πριν από την… ώρα τους. Ακριβώς αυτό το πρόβλημα ήθελαν να λύσουν στη Mercedes. Και τα κατάφεραν.
Πώς; Ανασχεδιάζοντας το κάλυμμα των φρένων στους τροχούς της W09! Ο Άλντο Κόστα και οι συνεργάτες του έδωσαν πολύ μεγάλη μάχη με τον χρόνο ώστε να παρουσιάσουν στη Σιγκαπούρη μια αξιόπιστη λύση. Και τα κατάφεραν, καθώς το ανασχεδιασμένο κάλυμμα των φρένων, με το κοίλο μέρος στην μετωπική επιφάνεια, ήταν η λύση στο πρόβλημα.
Τι κατάφεραν να κάνουν οι Γερμανοί; Με το κοίλο τμήμα δημιούργησαν έναν «θάλαμο» ανάμεσα στο κάλυμμα των φρένων και το εσωτερικό της ζάντας. Σ’ αυτόν τον «θάλαμο» κατάφεραν να «παγιδεύουν» ικανή ποσότητα αέρα, ώστε να ψύχει την περιοχή και να μειώνει δραστικά το φαινόμενο της υπερθέρμανσης των ελαστικών!
Πανέξυπνη και άκρως αποδοτική λύση, την οποία πιστώνεται ο Ιταλός τεχνικός διευθυντής της Mercedes. Όμως δεν ήταν και η μοναδική «καινοτομία» της Mercedes στη Μαρίνα Μπέι. Η ανασχεδιασμένη πίσω πτέρυγα, η οποία έμοιαζε πολύ με αυτή της McLaren, αύξησε σημαντικά την κάθετη δύναμη κι αυτό ο Χάμιλτον το εκμεταλλεύτηκε, κατακτώντας μια νίκη τίτλου…