Τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο Ράλι Ακρόπολις πανηγυρίζει ο Κάλε Ροβάνπερα.
Ο Φινλανδός της Toyota τερμάτισε σήμερα (10/9) πρώτος στον ελληνικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) και έκανε ακόμη ένα βήμα για την υπεράσπιση του τίτλου των οδηγών που κατέκτησε πέρυσι. Ο 22χρονος οδηγός, ο οποίος είχε επικρατήσει και στο Ράλι Ακρόπολις του 2021, άφησε στη δεύτερη θέση τον Βρετανό «ομόσταυλό» του, Έλφιν Έβανς (+1:31.7), ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο με Hyundai (1:35.9).
Δεδομένου ότι ξεκίνησε την τελευταία ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με προβάδισμα άνω των δύο λεπτών, μετά τη χθεσινοβραδυνή εγκατάλειψη του Γάλλου Σεμπαστιάν Οζιέ, ο Ροβάνπερα δεν είχε λόγο να πιέσει. Έτσι, ο Φινλανδός τερμάτισε όγδοος στην πρώτη σημερινή ειδική («Ταρζάν»), όντας 31.2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Έλφιν Έβανς που «έγραψε» τον καλύτερο χρόνο στη διαδρομή. Από την πλευρά του, ο Ουαλός ήταν κατά εννέα δευτερόλεπτα ταχύτερος του Σόρντο και «σκαρφάλωσε» στη δεύτερη θέση της γενικής, «ρίχνοντας» στην τρίτη τον Ισπανό, ο οποίος πλέον βρισκόταν τέσσερα δεύτερα πίσω.
Ο Ροβάνπερα ήταν όγδοος και στο πρώτο πέρασμα της ειδικής «Γραμμένη», στην οποία ταχύτερος όλων ήταν ο Σόρντο, με αποτέλεσμα να μειώσει την… απόσταση από τον Έβανς και τη δεύτερη θέση της γενικής στα 2.7 δευτερόλεπτα.
Στο μεταξύ, ο Φινλανδός ήταν 10.3 δεύτερα πιο αργός από τον Ισπανό, ωστόσο η διαφορά του έναντι του Ουαλού πριν από την τελευταία ειδική του αγώνα, την Power Stage με τους επιπλέον βαθμούς, ήταν ένα λεπτό και 29.2 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα ο Ροβάνπερα να έχει σχεδόν εξασφαλισμένη τη νίκη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ειδική «Γραμμένη 1» διεκόπη οριστικά μετά την έξοδο των Νατάνιελ Μπρουν/Κλαούντιο Μπούστος που τούμπαραν στα 5,38 χιλιόμετρα της διαδρομής (σ.σ. το πλήρωμα είναι καλά) και τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν στο τελευταίο σέρβις ενόψει της ειδικής «Γραμμένη 2», που ήταν η Power Stage.
Στην τελευταία ειδική ο Έβανς ήταν κατά 1.4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Σόρντο, με αποτέλεσμα να κρατήσει την δεύτερη θέση στον αγώνα και τον Ισπανό να πανηγυρίσει την παρουσία του στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Από την πλευρά του, ο Ροβάνπερα σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στη «Γραμμένη 2» και πήρε τους πέντε επιπλέον βαθμούς της Power Stage.
Καλύτερος Έλληνας ήταν ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid, στην τελευταία χρονιά της καριέρας του στο WRC, ο οποίος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στο «Ράλι των Θεών», όντας 23 λεπτά και 51.2 δεύτερα πίσω από τον νικητή.