Δεδομένο είναι πως από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στη Formula 1, κανείς δεν έγινε σοφότερος. Οι ομάδες δοκιμάζουν πολλά και διάφορα, οπότε είναι λίγο-πολύ αναμενόμενο πως η εικόνα που παρουσιάζουν διαφέρει απ’ αυτήν του Σαββάτου στις κατατακτήριες, αλλά και της Κυριακής στον αγώνα.
Το αυτό συνέβη και στη Σιγκαπούρη. Μάλιστα με την ιδιαιτερότητα της ώρας διεξαγωγής των δοκιμών, μιας και στην πράξη μόνον από τις δεύτερες ελεύθερες μπορεί κανείς να συμπεράνει κάποια πράγματα, μιας και διεξήχθησαν υπό παρεμφερείς συνθήκες με αυτές που θα συναντήσουν οι πιλότοι στις κατατακτήριες και στον αγώνα.
Τι κρατάμε, λοιπόν, απ’ όσα είδαμε από τις ελεύθερες δοκιμές στη Μαρίνα Μπέι; Ότι η αναμενόμενη δυναμική της Red Bull με το μονοθέσιό της που διαθέτει κοντό μεταξόνιο, φάνηκε σε ακόμα μία περίπτωση σιρκουί με συνεχείς στροφές και στενά περάσματα. Άλλωστε αυτό είναι το «δυνατό σημείο» της αυστριακής ομάδας φέτος.
Επίσης πως η Ferrari ήταν πιο γρήγορη από τη Mercedes και στις πρώτες αλλά και στις δεύτερες ελεύθερες. Θα χρειαστούν αυτή την ταχύτητα οι Ιταλοί, εάν θέλουν στον αγώνα της Κυριακής να κάνουν κάτι καλό. Κι αυτό ιδανικά γι’ αυτούς είναι το «1-2» με τον Φέτελ νικητή, προκειμένου αφενός ο Γερμανός να «ψαλιδίσει» κατά 10 πόντους τη διαφορά του από τον Χάμιλτον που αυτή τη στιγμή είναι στους 30 βαθμούς, αφετέρου η «σκουντερία» να μαζέψει το επιθυμητό «43άρι» στους κατασκευαστές και στην χειρότερη γι’ αυτήν περίπτωση να φύγει από τη Σιγκαπούρη με ένα όφελος 16 βαθμών σε σύγκριση με τη Mercedes. Όπερ σημαίνει πως ταυτόχρονα θα έχει μειώσει και τη διαφορά στη βαθμολογία των ομάδων στους 9 πόντους!
Όλα αυτά, ωστόσο, είναι θεωρίες. Η πράξη μπορεί να διαφέρει αρκετά, γι’ αυτό και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις κατατακτήριες του Σαββάτου, ώστε να δούμε τι πραγματικά έχουν να φανερώσουν στην καυτή ασιατική άσφαλτο οι ομάδες…