Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ έκλεισε άλλη μια μεγάλη συμφωνία, ως συνέχεια αυτών που κλείνει κάθε χρόνο, με εταιρίες κολοσσούς στους χώρους που δραστηριοποιούνται. Μια τέτοια εταιρία είναι και η Lenovo με τον Γενικό Διευθυντή Παναγιώτη Μακρυνιώτη να μιλάει αποκλειστικά στο FWS.GR για τη συνεργασία με τους πρωταθλητές Ελλάδας. Αναφέρθηκε στο πως έγινε ο «γάμος» μεταξύ των δυο πλευρών, τι ήταν αυτό που κέρδισε την εταιρία να ασχοληθεί με το κομμάτι του αθλητισμού καθώς και τα προνόμια που θα έχουν οι φίλαθλοι των πρασίνων. Αναλυτικά όσα είπε:
Για το αν ο Παναθηναϊκός πλησίασε την Lenovo ή αν συνέβη το αντίστροφο:
«Νομίζω βρεθήκανε κάπου στη μέση αλλά γενικά για εμάς είναι πολύ μεγάλη τιμή και χαρά να είμαστε δίπλα στον Παναθηναϊκό να στηρίζουμε την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ καθώς είναι και η πρώτη φορά που η Lenovo σαν εταιρία κάνει μια τέτοια κίνηση και στηρίζει έναν σύλλογο στον αθλητισμό. Άρα είναι μια μεγάλη ευκαιρία να δείξουμε τις καινοτομίες που μπορούν να παρέχουν και οι δυο πλευρές για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Για το ποιο κομμάτι ήταν αυτό που έκανε την εταιρία να ασχοληθεί με τον Παναθηναϊκό:
«Αυτό που μας κέρδισε ήταν η διαφορετικότητα του Παναθηναϊκού στον τρόπο προσέγγισης του γηπέδου. Δεν πάει πλέον κάποιος σαν φίλαθλος για να δει μόνο τον αγώνα είναι ένα πολύ σημαντικότερο και πιο ολοκληρωμένο experience αυτό που δέχεται κάποιος όταν πηγαίνει στο ΟΑΚΑ για να δει έναν αγώνα μπάσκετ. Αυτή λοιπόν τη διαφορετικότητα τη καινοτόμα του Παναθηναϊκού να παρουσιαστεί και να πλαισιωθεί και με άλλα πράγματα πέραν των αθλητικών δραστηριοτήτων είναι που μας έκανε να είμαστε στο πλευρό του».
Για το γεγονός πως ο Παναθηναϊκός πρωτοπορεί και στα Social Media αν ήταν ένας λόγος παραπάνω προσέγγισης:
«Είναι σε αυτά που συζητήσαμε πριν που πλαισιώνουν τις αγωνιστικές δραστηριότητες. Όλα αυτά τα social media που έχουν μπει στη ζωή μας και είναι τόσο ενεργά και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός που είναι ενεργή και η ίδια στα social media, οι παίκτες της, ήταν από τους λόγους που θέλαμε να είμαστε και είμαστε δίπλα στην ομάδα».
Για το ποιο μοντέλο τεχνολογίας Lenovo θα ήταν ο Παναθηναϊκός:
«Ο Παναθηναϊκός θα μπορούσε να είναι ένας gaming ηλεκτρονικός υπολογιστής που είναι φορτωμένος με τα καλύτερα συστήματα για να τρέχει όλες τις εφαρμογές και όλες τις αθλητικές δραστηριότητες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να καταλήξει να φέρει το 7ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα».
Για τα προνόμια που θα έχουν οι φίλαθλοι από αυτή την συνεργασία:
«Έχουμε κάνει αρκετές σκέψεις για αυτό το πράγμα με την εμπορική διεύθυνση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, είμαστε ένα κλικ πριν τις ανακοινώσουμε αλλά θα έχουμε διάφορες εκπλήξεις».