Ο Κίμι Ράικονεν επιστρέφει στη Sauber. Η αποπομπή του «Iceman» από τη Ferrari στο τέλος του 2018 τον οδηγεί στη μεγάλη επιστροφή, μιας και ο Φινλανδός πιλότος πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στη Formula 1 το (μακρινό) 2001, οδηγώντας την C20 της ελβετικής ομάδας.
Λίγο – πολύ ήταν αναμενόμενο πως ο Ράικονεν θα αποχωρούσε από τη «σκουντερία» στο τέλος της σεζόν, καθώς επιθυμία της «νέας τάξης πραγμάτων» στη Ferrari όπως εκφράζεται από τους Τζον Έλκαν και Λούκα Καμιλέρι, ήταν να υλοποιηθεί η επιθυμία του αείμνηστου Σέρτζιο Μαρκινόνε. Κι είναι γνωστό πως ο εκλιπών είχε υπογράψει συμβόλαιο με τον Σαρλ Λεκλέρκ, προκειμένου ο Μονεγάσκος να αποτελούσε από την επόμενη χρονιά τον teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ.
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Αφενός πως η Ferrari επενδύει σε έναν νέο πιλότο, μιας και ο Λεκλέρκ ήταν μόλις τριών ετών όταν ο Ράικονεν πραγματοποιούσε το ντεμπούτο του στη Formula 1.
Αφετέρου, βεβαίως, πως αυξάνεται κατακόρυφα η πίεση στους ώμους του Σεμπάστιαν Φέτελ, καθώς ο Λεκλέρκ σίγουρα θα διεκδικήσει κάτι παραπάνω από το να είναι απλά «δεύτερος» στη Ferrari. Κάτι που δεν συνέβαινε επί των ημερών του Κίμι, αν και πολλάκις έχει επικριθεί η ιταλική ομάδα διότι δεν επέβαλλε στον Ράικονεν να «βάλει πλάτη» στον Φέτελ.
Επίσης, ο Ράικονεν αποδεικνύει περίτρανα πως στη Formula 1 βρίσκεται επειδή το… γουστάρει. Κανείς άλλος στη θέση του δεν θα πήγαινε στη Sauber. Ο Κίμι, όμως, θέλει να οδηγεί. Αυτό τον ενδιαφέρει κι αυτό θέλει να κάνει. Κι επειδή κατά βάθος είναι και αρκετά συναισθηματικός, θέλει να κλείσει και τον κύκλο ακριβώς από εκεί απ’ όπου τον άνοιξε πριν από 18 χρόνια.
Τέλος, για τους λάτρεις του σπορ είναι μια… ανάσα. Διότι δεδομένα χωρίς Αλόνσο, η Formula 1 δεν θα ήταν καθόλου ίδια εάν αποχωρούσε οριστικά από τις πίστες και ο Ράικονεν.