Οι δύο συνεχόμενες εντός έδρας ήττες έφεραν μεγαλύτερο «πρέπει» στο τρίτο σερί ματς στο ΣΕΦ και είναι σημαντικό ότι ο Ολυμπιακός επέστρεψε στις επιτυχίες μετά την εκπληκτική εκκίνηση στην Ευρωλίγκα (4-0). Καλώς ή κακώς, έφυγε ένα ψυχολογικό βάρος. Ο απολογισμός είναι, πλέον, στο 5-2 και για να θέτουμε τη συζήτηση στη σωστή βάση η «κακή» ήττα ήταν αυτή από τη Βαλένθια τόσο λόγω αντιπάλου όσο και του τρόπου που σημειώθηκε (οι Ερυθρόλευκοι συντηρούσαν ακόμα και διψήφιες διαφορές).
Ο νταμπλούχος Ελλάδας έκανε ό,τι ήθελε και συνέτριψε την Παρτιζάν Βελιγραδίου (87-58) και η πραγματικότητα είναι πως, όταν μπαίνουν τα τρίποντα, όλα γίνονται πιο εύκολα. Με 14/27 και 51.9%, δεν γινόταν να χάσει. Η σερβική ομάδα είχε απουσίες, έπαιξε πολύ ώρα χωρίς καθαρόαιμο πλέι-μέικερ και βρέθηκε από νωρίς πίσω στο σκορ.
Το ξέσπασμα του Γιαννούλη Λαρεντζάκη στην τρίτη περίοδο ήταν κομβικό, καθώς με προσωπικό σερί 9-0 τελείωσε ουσιαστικά στο ματς στο 30′ (68-54). Highlight η βουτιά στο παρκέ και μία εκπληκτική άμυνα, που οδήγησε σε δικό του τρίποντο. Ο «Λάρι» σουτάρει με το εντυπωσιακό 50% στο τρίποντο (14/28 στην Ευρωλίγκα), 52.9% στο δίποντο, ενώ κατά μέσο όρο μετράει 9.4 πόντους. Είναι ξεκάθαρο ότι έχει αλλάξει αγωνιστικό επίπεδο και πολύτιμο για την ομάδα ότι ύστερα από δύο κακές εμφανίσεις (πέτυχε 6 συνολικά πόντους κόντρα σε Μονακό και Βαλένθια με 2/9 προσπάθειες) επανήλθε στις «υψηλές πτήσεις». Σε 13:33, σκόραρε 14 πόντους με 2/3 δίποντα και 3/5 τρίποντα, έχοντας μία ασίστ και δύο κλεψίματα. Φοβερός.
Κάθε παιχνίδι στην Ευρωλίγκα είναι ξεχωριστό. Για παράδειγμα, κόντρα στην Παρτιζάν, ο Γουόκαπ χρεώθηκε νωρίς με 2 φάουλ και έπαιξε μόλις στα πρώτα 02:50 σε ολόκληρο το πρώτο ημίχρονο. Έτσι, μπήκε νωρίτερα από το προγραμματισμένο ο Σλούκας, ο οποίος με 17 πόντους και 8 ασίστ επανήλθε και αυτός στο γνώριμο επίπεδό του. Ο Βεζένκοβ πέτυχε αθόρυβα 15 πόντους και μάζεψε 7 ριμπάουντ, ενώ ύστερα από αρκετά παιχνίδια έπαιξε αρκετά μαζί με τον Πίτερς, ο οποίος ήταν διψήφιος για δεύτερη φορά στην Ευρωλίγκα, σκοράροντας 10 πόντους. Ο Αμερικανός φόργουορντ είναι παιγμένος και δεν υπάρχει καμία ανησυχία. Με τον Βεζένκοβ σε εκπληκτική κατάσταση και αυτήν τη σεζόν, είναι δύσκολο να βρει πολλά λεπτά στη θέση «4», για αυτό είναι ωραίο να «κατεβαίνει» ο Σάσα στο «3» και να βλέπουμε τους δύο αυτούς παίκτες, με το χέρι-«αλφάδι», μαζί.
Πολύ κουβέντα γίνεται για τον Αϊζάια Κάνααν, ο οποίος δεν προσφέρει σε σταθερή βάση, αλλά κόντρα στην Παρτιζάν έκανε το καλύτερο παιχνίδι του στην Ευρωλίγκα, σημειώνοντας 10 πόντους (για πρώτη φορά διψήφιος), με 2/4 τρίποντα και 4/9 σουτ συνολικά, σε 18:10. Ο Αμερικανός σούτινγκ γκαρντ ήταν εξαιρετικός στην άμυνα (κάνοντας και δύο κλεψίματα), ενώ μού άρεσε ότι έδειξε να παίζει με αυτοπεποίθηση. Όταν παίρνεις προσπάθεια για τρίποντο κουβαλώντας την μπάλα από την άμυνα (και χωρίς να δώσεις πάσα σε συμπαίκτη) και το βάζεις κερδίζοντας και φάουλ, αυτό δείχνει πρόοδο.
Η σύγκριση με τον Τάιλερ Ντόρσεϊ δεν οδηγεί πουθενά γιατί είναι διαφορετικοί παίκτες. Ο Κάναν πρέπει να μπει ακόμα περισσότερο στο κλίμα της ομάδας και για να συμβεί αυτό είναι υποχρεωτικό να απελευθερωθεί. Να παίξει με περισσότερη ένταση και ατομική πρωτοβουλία. Να μη σκέφτεται πότε θα σουτάρει ή πότε θα πάρει μία προσπάθεια. Η αυτοπεποίθηση είναι το Α και το Ω, για αυτό και πρέπει να νιώσει ο ίδιος άνετα σε απόλυτο βαθμό. Υπάρχει ξεκάθαρο πρόβλημα προσαρμογής από την άποψη του ρόλου και των νέων δεδομένων για την καριέρα του.
Για πρώτη φορά παίζει σε ομάδα τόσο υψηλών απαιτήσεων στην Ευρωλίγκα και δεν είναι εύκολο για παράδειγμα όταν παίρνει πέντε σουτ να πρέπει να βάλει τα τρία. Ο 31χρονος σκόρερ θέλει την μπάλα στα χέρια του, αλλά στον Ολυμπιακό δεν μπορεί να γίνει αυτό, οπότε πρέπει να προσαρμοστεί και ο ίδιος. Ίσως, αν έρθει μία «20άρα» στην Ευρωλίγκα να «λυθεί» και ο ίδιος, αλλά χρειάζονται συνεχόμενα λεπτά συμμετοχής. Μέχρι στιγμής, δεν τελειώνει τα παιχνίδια και συνήθως παίζει στην πρώτη και την τρίτη περίοδο. Το σημαντικό στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι να προσπαθήσει ο Αϊζάια Κάνααν να γίνει πιο «οικονομικός» στο παιχνίδι του. Στις προσπάθειες που τού αναλογούν και δεν είναι πολλές, να αξιοποιεί τις περισσότερες εξ αυτών. Σταθερά και με συνέπεια.