Με την τέταρτη σερί νίκη του ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε μπροστά στον κόσμο του πως δεν χάνει ούτε τον φετινό τίτλο – Δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Λεκλέρ και… καταστροφή για Σάινθ
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην πατρίδα του και πανηγυρίζει ακόμα μια νίκη, ακόμα μια κορυφή σε βάθρο που τον φέρνει αγκαλιά με το δεύτερο σερί πρωτάθλημα.
MAX VERSTAPPEN WINS AT ZANDVOORT!!!
What an incredible race that was! 😵
Russell takes second place with Leclerc finishing third#DutchGP #F1 pic.twitter.com/NO0f0nJjss
— Formula 1 (@F1) September 4, 2022
Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull αναδείχθηκε νικητής στο GP Ολλανδίας ενώ δεύτερος τερμάτισε ο Τζορτζ Ράσελ και τρίτος ο Σαρλ Λεκλέρ με τον Κάρλος Σάινθ να μένει εκτός βάθρου σε μια ακόμη κακή μέρα για τη Ferrari και τις επιλογές της (τι πιο σύνηθες…).
Ο Φερστάπεν πανηγύρισε την 4η διαδοχική νίκη (10η φετινή) του και 30ή της καριέρας του μπροστά στο κοινό του και γνώρισε την αποθέωση πριν από το 16ο GP για φέτος που θα διεξαχθεί το επόμενο Σαββατοκύριακο στη Μόντσα.
Ο Ολλανδός έφτασε τους 309 βαθμούς και άφησε στους -108 τον Λεκλέρ που έχει 201, με τη Red Bull να έχει την απόλυτη κυριαρχία και στη βαθμολογία των κατασκευαστών με 510 βαθμούς (στους 376 η Ferrari).
Ο Κάρλος Σάινθ ξεκίνησε αναμενόμενα πολύ καλά τον αγώνα αλλά στον 15ο γύρο κατάλαβε πως δεν πρόκειται να βρεθεί στο βάθρο αφού οι μηχανικοί ξέχασαν (!) το τέταρτο ελαστικό και το pit stop διήρκησε 18″. Τι άλλο να πει κανείς;
Ήταν ένας αγώνας στρατηγικής που η Red Bull διαχειρίστηκε εξαιρετικά, με τον Φερστάπεν και χάρη στην pole position να διατηρεί το προβάδισμα. Στο τέλος της ημέρας βέβαια, εκείνο που θα συζητείται για το επόμενο χρονικό διάστημα είναι η άκρως περίεργη συμπεριφορά της Alpha Tauri και οι αποφάσεις που λήφθηκαν στην περίπτωση του Τσουνόντα, ο οποίος όντας δυο γύρους πίσω αφέθηκε να βγει από τα πιτς, μόνο και μόνο για να… παρκάρει το μονοθέσιό του σε ένα άκρως ύποπτο σημείο.
Οι θεωρίες συνομωσίας ξεκίνησαν από την πρώτη στιγμή, δεδομένου ότι η θυγατρική ομάδα της Red Bull επί της ουσίας χάρισε ένα πιτ στοπ στον Φερστάπεν σε καθεστώς Virtual Safety Car, την ώρα που η Mercedes κινούταν σε στρατηγική ενός πιτ στοπ λιγότερου από τα αυτοκίνητα της αντιπάλου της. Η λογική έλεγε ότι ο αγώνας του Τσουνόντα είχε τελειώσει προ πολλού και ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να τον αφήσουν να συνεχίσει αφού δεν υπήρχε καμία ελπίδα να φέρει το προβληματικό μονοθέσιό του στον τερματισμό, έστω και στην τελευταία θέση…