Πώς να πετάς βαθμούς: Η (όχι και τόσο φετινή) ιστορία της Ferrari

    Αναξιοπιστία και Ferrari πηγαίνουν χέρι-χέρι στο φετινό πρωτάθλημα: πώς η Scuderia «κατάφερε» να πετάξει περισσότερους από 100 βαθμούς λόγω μηχανικών προβλημάτων και αποφάσεων στρατηγικής

    ΕΥΘΕΩΣ με τον Γιώργο Χαλά

    «Ούτε μια πορτοκαλάδα»: Το παρασκήνιο πίσω από την «πιστολιά» του Β. Μαρινάκη

    Ο Insider του ΑΘΛΟΥ κάνει... βαλλιστική εξέταση στην «πιστολιά» που έριξε ο Βαγγέλης Μαρινάκης κατά την παρουσίαση του Μίτσελ, «φωτογραφίζοντας» δυο συγκεκριμένα ΜΜΕ

    Ολυμπιακός: Ο Μίτσελ έρχεται ως… κασκαντέρ και έχει την ευκαιρία να γίνει man of the club

    Ο Γιώργος Χαλάς υπενθυμίζει ΕΥΘΕΩΣ τα πάνω και τα κάτω του Μίτσελ στην πρώτη - συνολικά επιτυχημένη - θητεία του Ισπανού στον Ολυμπιακό, ο οποίος πλέον αναλαμβάνει ρόλο... κασκαντέρ παίρνοντας τους Πειραιώτες στο -7 από τον ΠΑΟ

    Άρης: Το (νέο) αγωνιστικό χαστούκι στην προπαγάνδα και ο Πάρντιου που ήρθε διαβασμένος

    Οι Κίτρινοι κέρδισαν κάτι παραπάνω από τρεις βαθμούς στο κυριακάτικο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, όντας πλέον η μοναδική ομάδα από τις «μεγάλες» που μετράει δύο σερί νίκες στο γήπεδό της κόντρα στον πρωταθλητή

    «Φτάνει που το ‘βαλες κι ας χάσουμε»

    Ο Παναγιώτης Παπαϊωάννου ταξιδεύει 42 χρόνια πίσω, θυμάται το βολ πλανέ του Μάικ Γαλάκου στο Ολυμπιακός - Μπάγερν 2-4 και, με αφορμή την τρέχουσα ερυθρόλευκη επικαιρότητα, υπενθυμίζει πως υπάρχουν ήττες και ήττες, ακόμη και κόντρα σε Γερμανούς...

    Ολυμπιακός: Ο δικός του Γαλαξίας αστέρων και η πρόκληση για να αξιοποιηθεί όλη αυτή η ποιότητα

    Ο Ολυμπιακός ντύνει στα ερυθρόλευκα τον έναν ποδοσφαιρικό αστέρα μετά τον άλλον και το επόμενο βήμα είναι να μπορέσει να αξιοποιήσει αγωνιστικά την τόση πολλή μαζεμένη ποιότητα που έχει στο ρόστερ του. Γράφει ο Παναγιώτης Γκαραγκάνης

    «Ο Βασιλακόπουλος φταίει»: Ντράπηκε ακόμα και η ντροπή με τον Αναστόπουλο

    Ο Μέγας Διδάσκαλος επιστρέφει στο Athlosnews για χάρη του «χιλιοτραγουδισμένου» Παναγιώτη Αναστόπουλου, που εμφανίστηκε την ώρα των... βαμπίρ μόνο και μόνο για να θυμίσει σε όλους πόσο ευεργετήθηκε από τον άνθρωπο που διέλυσε το ελληνικό μπάσκετ

    Αναξιοπιστία και Ferrari πηγαίνουν χέρι-χέρι στο φετινό πρωτάθλημα: πώς η Scuderia «κατάφερε» να πετάξει περισσότερους από 100 βαθμούς λόγω μηχανικών προβλημάτων και αποφάσεων στρατηγικής

    Πέρα από μαθήματα ιστορίας ως η πλέον θρυλική ομάδα στη Formula 1, η Ferrari μπορεί με τη φετινή της παρουσία στο πρωτάθλημα να παραδώσει κι άλλα μαθήματα, από αυτά που κάνουν τους ανταγωνιστές της να τρίβουν τα χέρια τους: πώς να πετάς βαθμούς που θα μπορούσαν να σε οδηγήσουν στον τίτλο.

    Η Scuderia μπορεί να μην υπολείπεται σε όνομα, αλλά χάνει πολλά στη… χάρη. Η στρατηγική και η μηχανική αναξιοπιστία έχουν κοστίσει στην ιταλική ομάδα νίκες και βαθμούς που θα μπορούσαν να αποδειχθούν υπερπολύτιμοι στο κυνήγι της πρωτιάς τόσο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών όσο και σε εκείνο των οδηγών.

    Σε αμφότερες τις κατηγορίες η Red Bull βλέπει τη Ferrari αφ’ υψηλού, έχοντας 97 βαθμούς περισσότερους στους κατασκευαστές (431 έναντι 334), τη στιγμή που ο Μαξ Φερστάπεν ηγείται της κούρσας στο πρωτάθλημα των οδηγών με 80 πόντους περισσότερους από τον Σαρλ Λεκλέρ (258 ο Ολλανδός έναντι 178 του Μονεγάσκου, με τον 2ο οδηγό της Red Bull, Σέρχιο Πέρεζ, να ακολουθεί με 173).

    Σύμφωνα, μάλιστα, με το SkySports, η Ferrari έχει «σκορπίσει» πάνω από 100 βαθμούς εξαιτίας λαθών που θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί σε τουλάχιστον έξι από 13 φετινά Grand Prix.

    GP Ισπανίας: Ο Λεκλέρ προηγούταν άνετα ξεκινώντας από την pole position πριν από βλάβη του κινητήρα της Ferrari.
    Χαμένοι πόντοι: 25.

    GP Μονακό: Ο Λεκλέρ ηγείτο του ένα-δύο της Ferrari μέχρι που η ομάδα του αντέδρασε πολύ αργά στις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες στην πίστα. Ακολούθησε ένα αργό διπλό pit stop πίσω από τον Σάινθ, που τερμάτισε 2ος, ενώ ο Μονεγάσκος περιορίστηκε στην 4η θέση.
    Χαμένοι πόντοι: 13.

    GP Αζερμπαϊτζάν: Ο Λεκλέρ είχε το προβάδισμα, ξεκινώντας από την pole, πριν ο κινητήρας του «σκάσει» στον 20ό γύρο. Ο Σάινθ είχε επίσης εγκαταλείψει στον 9ο γύρο, λόγω βλάβης στα υδραυλικά.
    Χαμένοι πόντοι: 25.

    GP Καναδά: Λόγω ποινής κινητήρα, ο Λεκλέρ ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid και τελικά τερμάτισε 5ος.
    Χαμένοι πόντοι: 15.

    GP Βρετανίας: Λάθος στρατηγικής στα ελαστικά ανάγκασε τον Λεκλέρ να… ξεμείνει με σκληρά λάστιχα, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός βάθρου, καταλήγοντας 4ος. Ο Σάινθ, που μπήκε κανονικά στα pit για soft, πήρε την πρωτιά.
    Χαμένοι πόντοι: 13.

    GP Ουγγαρίας: Η Ferrari αποφάσισε να βάλει τον Λεκλέρ στα pit για αλλαγή ελαστικών (από medium σε hard), αφαιρώντας του τις πιθανότητες να κυνηγήσει τον Φερστάπεν. «Πάντα κάτι πηγαίνει λάθος. Αυτή η απόφαση μου κόστισε τον αγώνα», είπε ο Μονεγάσκος.
    Χαμένοι πόντοι: 17.

    ΧΑΜΕΝΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΣΥΝΟΛΟ: 108.

    Αναξιοπιστία vs αυτοπεποίθηση: Ο αγχωμένος Λεκλέρ και ο πρωταθλητής… 2ος Φερστάπεν

    Ο Μαξ Φερστάπεν αναδείχθηκε νικητής σε 4 από τα 6 προαναφερθέντα Grand Prix (Μονακό και Silverstone) και μετράει μόνο δύο DNF στα 13 φετινά ραντεβού πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα.

    Αν οι pole positions χάριζαν το πρωτάθλημα, η Ferrari θα είχε ήδη ρεζερβέ στο βάθρο. Η αναξιοπιστία της, ωστόσο, σε συνδυασμό με τις επαναλαμβανόμενες λάθος προσεγγίσεις σε θέματα στρατηγικής, που έχουν βάλει τον Ματία Μπινότο στο στόχαστρο, έχουν κλείσει την πόρτα της αυτοπεποίθησης στο στρατόπεδο της Scuderia ενόψει του δεύτερου μισού της σεζόν.

    Στη Red Bull, πάλι, το κλίμα είναι εκ διαμέτρου αντίθετο. Ο Φερστάπεν θα μπει στις πίστες το επόμενο σαββατοκύριακο, στην επανεκκίνηση του πρωταθλήματος, γνωρίζοντας ότι δε χρειάζεται καν να κερδίσει άλλον αγώνα για να υπερασπιστεί τον τίτλο του: ο Ολλανδος μπορεί να τερματίζει δεύτερος πίσω από τον Λεκλέρ σε κάθε Grand Prix και ακόμα κι έτσι να πανηγυρίσει στο τέλος της σεζόν.

    Γκραν Πρι Ιταλίας: Φερστάπεν ξανά και ξανά, ούτε στη Μόντσα η Ferrari!

    Το ένα παραπάνω pit stop της Ferrari σε σχέση με τη στρατηγική της Red Bull πληρώθηκε ακριβά και ο Μαξ Φερστάπεν πήρε μια πανεύκολη νίκη σε έναν αγώνα που ολοκληρώθηκε υπό καθεστώς safety car στους πέντε τελευταίους γύρους

    GP Βελγίου: Θρίαμβος Φερστάπεν – Red Bull, η Ferrari συνεχίζει τα σοβαρά λάθη

    Ο Μαξ Φερστάπεν θα είναι και φέτος παγκόσμιος πρωταθλητής, κάνοντας επίδειξη δύναμης στην πίστα του Σπα - Νέο αδιανόητο λάθος στρατηγικής από τη Ferrari που στέρησε στον Λεκλέρ δυο βαθμούς‼

    GP Βελγίου: «Αέρας» ο Φερστάπεν, πολύ πίσω ο 2ος Σάινθ που θα εκκινήσει από την κορυφή

    Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ο νικητής των κατατακτήριων στο Σπα με πολύ μεγάλη διαφορά, ωστόσο ο 2ος Κάρλος Σάινθ θα εκκινήσει πρώτος λόγω ποινής στον Φερστάπεν αλλά και σε αρκετούς ακόμη πιλότους

    GP Ουγγαρίας: Αστραπή (και) στη Βουδαπέστη ο ανίκητος Φερστάπεν, εκτός βάθρου η Ferrari!

    Δεν χάνει με τίποτα ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής της Red Bull που πήρε την πρωτιά εκκινώντας από την 10η θέση - Στο 2-3 η Mercedes με Χάμιλτον και Ράσελ, εκτός βάθρου με κάκιστη στρατηγική η Ferrari

    GP Γαλλίας: Ο Φερστάπεν νικητής στο Πολ Ρικάρ, διπλό βάθρο για Mercedes και τραγωδία για Λεκλέρ (vid)

    Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής έγινε το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο μετά την άνετη νίκη του στη Γαλλία, με τους Χάμιλτον και Ράσελ να ανεβαίνουν επίσης στο βάθρο - Εγκατέλειψε ο Λεκλέρ ενώ εκπληκτική εμφάνιση έκανε ο Σάινθ παρά τις ποινές που δέχθηκε