Για τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, το τέλος της φετινής σεζόν στη Formula 1 κρύβει τον κίνδυνο να έρθει αντιμέτωπος με τον μεγαλύτερο φόβο του – δικό του και κάθε πιλότου: να βρεθεί εκτός της 20άδας με μία εξασφαλισμένη θέση στα paddock του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος.
Τουλάχιστον για την επόμενη σεζόν. Γιατί στα μάτια του Αυστραλού, η σεζόν 2023-2024 θα έπρεπε να είναι εξασφαλισμένη από το τριετές συμβόλαιό του με τη McLaren, το οποίο υπέγραψε στις αρχές του 2020, όντας ακόμα μέλος της Renault. Η απόδοσή του ωστόσο απογοήτευσε τους ανθρώπους της McLaren και ο Ζακ Μπράουν δε φημίζεται για τον… φιλεύσπλαχνο χαρακτήρα του.
Το σενάριο που φαίνεται στην παρούσα χρονική στιγμή, εννέα Grand Prix πριν το φινάλε, να κερδίζει τους περισσότερους πόντους, θέλει τον –πρωταθλητή στη Formula 2- Όσκαρ Πιάστρι να αντικαθιστά τον Ρικιάρντο, ο οποίος αν βρεθεί εκτός McLaren θα πρέπει να αφοσιωθεί σε δύο ζητήματα: να διεκδικήσει οικονομική αποζημίωση από το σπάσιμο του συμβολαίου του και να αναζητήσει την επόμενη ομάδα του, στην προσπάθειά του να πείσει πως, στα 33 του, αξίζει και πάλι μια θέση στα Grid.
Ο ίδιος ο Αυστραλός, μιλώντας στο Speedcafe, δήλωσε ακόμα ερωτευμένος με το άθλημα, διατηρώντας το ίδιο κίνητρο για να φτάσει στον τερματισμό: «Αγαπώ αυτό το άθλημα. Φυσικά τα ρίσκα είναι μεγάλα, όπως και η κούραση, σωματική και ψυχική. Μεγάλη όμως είναι και η ανταμοιβή. To να γνωρίζεις ότι οποιοδήποτε Σαββατοκύριακο θα μπορούσες να βρεθείς στο βάθρο, ότι η νίκη θα μπορούσε να είναι στην επόμενη γωνία. Κανείς δεν προέβλεψε την περσινή μου νίκη στη Monza, οπότε ακόμα και η σκέψη ότι ένα τέτοιο Σαββατοκύριακο θα μπορούσε να είναι μια εβδομάδα μακριά, είναι πολύ ωραία. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι ανήκω στη Formula 1».
Η Formula 1 επιστρέφει από το καλοκαιρινό διάλειμμα το επόμενο Σαββατοκύριακο με το Grand Prix του Βελγίου, το οποίο φέρνει στον Ρικιάρντο αναμνήσεις βάθρου από το 2014, όταν στέφθηκε νικητής με τη Red Bull.