Σχεδόν ενάμισης χρόνος είχε περάσει από την τελευταία pole position του Κίμι Ράικονεν, πέρυσι στο Μονακό. Το πλήρωμα του χρόνου, όμως, ήρθε την κατάλληλη στιγμή, καθώς ο Iceman «έσπασε το ρόδι» μέσα στο «σπίτι» της Ferrari. Στη Μόντσα, λοιπόν, ο Φινλανδός έκανε τους «τιφόζι» να παραληρούν, καθώς έδωσε μιαν εξαίσια παράσταση, σημειώνοντας τον απόλυτο χρόνο σε έναν γύρο στην ιστορία της Formula 1 με 1’.19.119!
Όπως είπε κι ο ίδιος, πάντως, «έγινε η μισή δουλειά», διότι τα πάντα θα κριθούν στον αγώνα της Κυριακής. Και με τον teammate του, Σεμπάστιαν Φέτελ να βρίσκεται στη δεύτερη θέση του grid, είναι παραπάνω από προφανές πως στη Ferrari θα πρέπει να βάλουν τα δεδομένα στο τραπέζι και να πάρουν πολύ γενναίες αποφάσεις ενόψει του αγώνα.
Θα αφήσουν τον Ράικονεν να κάνει κανονικό αγώνα; Θα του ζητήσουν να αφήσει τον Φέτελ να περάσει στην πρώτη στροφή, ώστε να έχει το «πάνω χέρι» στη μάχη του τίτλου με τον Χάμιλτον; Αν περάσει ο Φέτελ, θα τους αφήσουν να μονομαχήσουν ή θα ζητήσουν από τον Ράικονεν να «παίξει άμυνα» ώστε να επωφεληθεί ο Φέτελ; Κι εν πάση περιπτώσει, εάν ο Φινλανδός διατηρήσει τη θέση του μετά την εκκίνηση, ποια στρατηγική θα επιλέξουν στη «σκουντερία»; Κοντή γιορτή…
Στο δια ταύτα, παρακολουθήσαμε την πιο ανατρεπτική κι εντυπωσιακή διαδικασία κατατακτήριων δοκιμών των τελευταίων (πολλών) ετών, με τη Ferrari να αποδεικνύει πως είναι ταχύτερη από τη Mercedes, έστω κι αν η διαφορά δεν ήταν τόσο μεγάλη όσο ήταν πριν από μία εβδομάδα στο Σπα.
Ο Φέτελ είναι λογικό να αξιώσει «ευνοϊκή μεταχείριση», δείχνοντας ξεκάθαρα πως ήταν δυσαρεστημένος από την εξέλιξη των κατατακτήριων, όμως είναι εξαιρετικά αμφίβολο εάν θα του… κάνουν τη χάρη στη Ferrari. Αν και η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες ώρες υπήρξε μια εκ νέου μεταστροφή του κλίματος στην ιταλική ομάδα, με το ρεπορτάζ από τη Μόντσα να αναφέρει πως τελικά μπορεί και να μην ενεργοποιηθεί η συμφωνία με τον Κίμι για νέο συμβόλαιο διετούς (1+1) διάρκειας. Μολονότι είναι αλήθεια πως μετά από αυτή την εμφάνιση του Iceman και τα έξαλλα πανηγύρια του Μαουρίτσιο Αριβαμπένε ο οποίος έφτασε στο σημείο να πάρει αγκαλιά τη σύζυγο του Κίμι, Μίντου, πολλά μπορούν να συμβούν.
Όσο για τον Χάμιλτον, η τρίτη θέση στο grid του δίνει το δικαίωμα να ελπίζει. Ο αγώνας δεν θα είναι εύκολος γι’ αυτόν, μιας και αποδεικνύεται πως η πίστα της Μόντσα ταιριάζει πιο πολύ στη φετινή Ferrari. Άλλωστε η «σκουντερία» πήρε pole για πρώτη φορά έπειτα από το 2010 (Αλόνσο) και έκανε ξανά «λοκ άουτ» στην πρώτη σειρά του grid έπειτα από το 2000 (Σουμάχερ στην pole, Μπαρικέλο δεύτερος με διαφορά 27/1000!)…