Ο New Media Director της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης σχολίασε στον ρ/σ Metropolis 95,5 την πέραση που έχουν στην Ιαπωνία τα παιχνίδια του ΠΑΟΚ λόγω του Σίντζι Καγκάβα και υποστήριξε πως το Σάββατο (4/2) περισσότεροι παρακολούθησαν στην ασιατική χώρα το ΑΕΛ – ΠΑΟΚ συγκριτικά με το Τότεναμ – Τσέλσι που παιζόταν την ίδια ώρα.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Έχουμε κάνει μία συμφωνία, για τα ιαπωνικά γράμματα, με ένα γραφείο στην Ιαπωνία που δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο τομέα και συνεργάζεται με πολλές ομάδες που κάνουν άνοιγμα στην Ασία. Είχε συνεργαστεί και με την Ντόρτμουντ παλαιότερα, όταν ήταν εκεί ο Καγκάβα. Είναι επαγγελματίες, δεν είναι… google translate. Σήμερα έγινε το δοκιμαστικό, επισήμως θα το ανακοινώσουμε είτε αύριο, είτε από εβδομάδα και θα γίνει και μία καμπάνια στην Ιαπωνία.
Ξεκινάμε και ελπίζουμε να πάει καλά. Οι πρώτες αντιδράσεις είναι καλές, οι αριθμοί στον λογαριασμό ήδη ανεβαίνουν. Ο Σίντζι είναι μέσα στους top 3 σε δημοφιλία στην Ιαπωνία και τώρα επειδή έχουν καιρό να τον δουν να αγωνίζεται, υπάρχει μία αγωνία. Τα Μέσα στην Ιαπωνία δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον, υπάρχει μεγάλη αγάπη προς το πρόσωπό του και θέλουν να τον ξαναδούν να παίζει.
20 Ιάπωνες δημοσιογράφοι δεν ξέρω αν θα ήταν εδώ, αλλά είναι στη λογική τους να ακολουθούν τους παίκτες που παίζουν στο εξωτερικό. Η Γκενκ είχε έναν Ιάπωνα τερματοφύλακα, που δεν ήταν καν βασικός, και τον είχαν από κοντά. Και τώρα υπάρχει ενδιαφέρον για τον Καγκάβα, απλά δεν έχουμε την φυσική παρουσία. Εμείς τώρα θέλουμε να ενσωματωθεί και να βοηθήσει αγωνιστικά την ομάδα.
Στο τέλος της ημέρας, βέβαια, όταν κάνεις τέτοιο άνοιγμα θέλεις να πάρεις κάτι πίσω και σε χρήματα. Εννοείται ότι θέλουμε και τα έσαδα, γι’ αυτό γίνονται οι συγκεκριμένες κινήσεις. Οι αριθμοί στο κανάλι που δείχνει τα παιχνίδια στην Ιαπωνία είναι καλύτεροι από τα πρώτα του παιχνίδια στην Σαραγόσα. Το ντεμπούτο του ήταν από τα πιο δημοφιλή ματς στην χώρα εκείνο το Σαββατοκύριακο, πάνω από το Τότεναμ – Τσέλσι».