Στο… στρίμωγμα του πρώτου γύρου, ο Romain Grosjean έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου της Haas και ακολούθησε το χάος. Αυτό έπεσε πάνω στις μπαριέρες, που στο συγκεκριμένο σημείο που θεωρητικά δεν είναι ιδιαίτερης επικινδυνότητας, ήταν συμβατικές.
Στα σημεία επικινδυνότητας, στις εξόδους των στροφών κτλ, οι πίστες εφοδιάζονται με νέας τεχνολογίας μπαριέρες τύπου TechPro, που απορροφούν μέρος της σύγκρουσης. Ως αποτέλεσμα, σε ένα σημείο όπου ο Grosjean είχε αναπτύξει ταχύτητα άνω των 200 km/h, η σύγκρουση που ακολούθησε ήταν σφοδρή.
Τόσο σφοδρή που το μονοθέσιό του κόπηκε στα δύο – πράγμα που δεν βλέπουμε στη σύγχρονη Formula 1. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να προκύψει φωτιά αφού στο σημείο εκείνο βρίσκεται και το ρεζερβουάρ, το οποίο στην εκκίνηση των αγώνων έχει 110 kg καυσίμου.