Φωνητική αναζήτηση Google και eshop

Πως η φωνητική αναζήτηση στο google και αλλού αλλάζει τους όρους ριζικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην κατασκευή των eshop και στην προώθηση τους στις μηχανές αναζήτησης.

Φωνητική αναζήτηση Google : Η φωνητική αναζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα e-shops είναι έτοιμη να μεταμορφώσει το μελλοντικό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τώρα είναι η κατάλληλη εποχή για να δημιουργήσετε μια στρατηγική βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης στο eshop σας που λειτουργεί και κυρίως αποδίδει!

Το COVID 19 επιτάχυνε αναντίλεκτα την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι παγκόσμιες τάσεις του ψηφιακού εμπορίου δείχνουν ότι οι πωλήσεις διπλασιάστηκαν τους τελευταίους μήνες σε σύγκριση με έναν σταθερό ρυθμό ανάπτυξης 10-20% τα τελευταία χρόνια.

Προ της πανδημίας, κανείς δεν πρόβλεψε αυτό τον υψηλό ρυθμό υιοθέτησης των ηλεκτρονικών αγορών. Σύμφωνα με εκθέσεις, ακόμη και μετά την πανδημία, είναι πιθανό να συνεχιστεί αυτός ο υψηλός ρυθμός μετάβασης στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το πως λειτουργήσει είναι ιδιαίτερα απλό. Κάποιοι , οι οποίοι δεν χρησιμοποιούσαν τα e-eshop για τις αγορές τους αναγκάστηκαν λόγω του lock down αλλά και για λόγους ασφάλειας από την πανδημία να κάνουν αγορές μέσα από κάποια eshop για πρώτη φορά.

Κάποιοι εξ αυτών, η μεγάλη πλειοψηφία, έμεινε ικανοποιημένοι. Αυτοί συνεχίζουν και θα συνεχίσουν τις αγορές του και την επόμενη ημέρα της πανδημίας.

Προβλέπεται ότι το 95% των αγορών, έως το 2040, θα πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο. Έτσι, για τους λιανοπωλητές, που δεν έχουν ακόμη ηλεκτρονικό κατάστημα, αυτά τα στατιστικά στοιχεία ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια ισχυρή ένδειξη για να προχωρήσουν άμεσα στην κατασκευή ενός eshop

Οι ιδιοκτήτες ενός eshop αγωνίζονται να παρέχουν καλύτερες και εξατομικευμένες ψηφιακές εμπειρίες αγορών στους καταναλωτές τους, επενδύοντας στην αναβάθμιση των δυνατοτήτων, των πλατφορμών και της τεχνολογίας του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εκτός από αυτό, για να καταστούν οι διαδικτυακές αγορές πιο βολικές, οι αναζητήσεις με δυνατότητα φωνής γίνονται εξαιρετικά δημοφιλείς και υιοθετούνται ευρέως. Η χρήση εικονικών βοηθών όπως AlexaSiriGoogle Assistant και Cortana αυξάνεται ραγδαία.

Είναι η φωνητική αναζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο η επόμενη επανάσταση;

Φωνητική ΑναζήτησηΣύμφωνα με τη Statista, τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς έξυπνων ηχείων αναμένεται να αυξηθούν από 11,9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 σε πάνω από 35,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2025

Μέχρι το 2022, το 55% των νοικοκυριών αναμένεται να διαθέτουν έξυπνο ηχείο.

Σύμφωνα με το Comscore, το 50% όλων των διαδικτυακών αναζητήσεων θα ενεργοποιηθεί φωνητικά, έως το 2020

Το 60% των ατόμων που διαθέτουν βοηθό φωνής το έχουν χρησιμοποιήσει για να αγοράσουν κάτι μέσω φωνής

Η Juniper Research προβλέπει ότι το φωνητικό εμπόριο θα υπερβεί τα 80 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2023

Η αύξηση της υιοθέτησης έξυπνων ηχείων από τους καταναλωτές, καθώς και η αυξανόμενη χρήση σε αναζητήσεις με δυνατότητα φωνής, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη τάση να χρησιμοποιούν φωνητικούς βοηθούς για αγορές, υποδηλώνει ότι το φωνητικό εμπόριο (φωνητικό ηλεκτρονικό εμπόριο) θα είναι η επόμενη σημαντική αλλαγή στο διαδικτυακό τοπίο των ηλεκτρονικών καταστημάτων – eshop

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην κατασκευή ιστοσελίδων & eshop , η Μηχανική Εκμάθηση και η Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας έχουν επιτύχει εκπληκτικά επίπεδα ακρίβειας στην εμφάνιση ερωτημάτων χρηστών και αυτό έχει επιταχύνει περαιτέρω την υιοθέτηση φωνητικής αναζήτησης.

Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για τους ιδιοκτήτες e-shop να επικεντρωθούν στη στρατηγική βελτιστοποίησης φωνητικής αναζήτησης στην επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου τους για να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό

Λοιπόν, σε τι αναφέρεται η συζήτηση;

Η τεχνολογία φωνητικής αναζήτησης στην google και αλλού επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν αναζήτηση στο Διαδίκτυο, θέτοντας μια ερώτηση ή ερώτημα σε smartphone, έξυπνο ηχείο ή σε προσωπικό υπολογιστή.

Παραδοσιακά οι χρήστες πληκτρολογούν ένα ερώτημα σε ένα πλαίσιο αναζήτησης για να λάβουν απαντήσεις. Με τη φωνητική τεχνολογία, η ερώτηση υποβάλλεται μέσω φωνής που απαντάται από μια μηχανή αναζήτησης ή έναν ψηφιακό βοηθό.

Οι φωνητικές αγορές είναι μια εμπειρία, η οποία απαιτεί τα προϊόντα να επιλέγονται καθαρά με την περιγραφή λέξεων (ομιλία), η οποία περιορίζει σημαντικά το εύρος της περιήγησης.

Συνιστάται και δίνεται προτεραιότητα στα σχετικά αποτελέσματα (εξατομικευμένες προτάσεις) με βάση το παρελθόν ιστορικό αγορών ή το καλάθι αγορών ή τις προτιμήσεις των χρηστών.

Πώς η φωνή αλλάζει το μέλλον των διαδικτυακών αγορών

Εκπληκτικό γεγονός: Η αναγνώριση φωνής είναι παλιά. Στην πραγματικότητα, το 1961, ο μηχανικός της IBM William C Dersch δημιούργησε το πρώτο σύστημα αναγνώρισης φωνής, που ονομάζεται «Shoebox».

Οι συσκευές και οι υπηρεσίες είναι στη διάθεσή σας, κυριολεκτικά!

Οποιαδήποτε ερώτηση / πληροφορίες που μπορούν να αναζητηθούν στο διαδίκτυο με εισαγωγή κειμένου μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση μέσω φωνής.

Με τη βοήθεια της φωνής σας (ομιλία), μπορείτε να παραγγείλετε από είδη παντοπωλείου μέχρι συρραπτικά, να καλέσετε ταξί, να παίξετε την αγαπημένη σας λίστα αναπαραγωγής και πολλά άλλα. Οι πιθανότητες είναι ατελείωτες.

Τα πληκτρολόγια, όπως γραφομηχανές, θα είναι ξεπερασμένα μια ωραία μέρα; Λοιπόν, ίσως, όχι εξ ολοκλήρου.

Όταν οι χρήστες μπορούν να κάνουν σχεδόν τα πάντα με τη φωνή τους, είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν λιγότερο χρόνο στα πληκτρολόγια της συσκευής.

Από το πώς διαμορφώνονται τα πράγματα σήμερα, το φωνητικό εμπόριο είναι έτοιμο να κερδίσει έδαφος. Ας εξετάσουμε μερικά γεγονότα για την φωνητική αναζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Οι φωνητικές αναζητήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν μπορούν πλέον να θεωρηθούν αμελητέα ποσότητα. Οι αριθμοί το καθιστούν σαφές.

Η τεχνολογία φωνητικής αναζήτησης καθίσταται γρήγορα επιτακτική ανάγκη για τις επωνυμίες να προσελκύσουν τους πελάτες τους με καλύτερους δυνατούς τρόπους.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη του Adobe Analytics, το 91% των επιχειρήσεων πραγματοποιούν ήδη σημαντικές επενδύσεις στη φωνή και το 94% σχεδιάζει να αυξήσει τις φωνητικές επενδύσεις τους τα επόμενα χρόνια.

Βασικές προτάσεις για τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων /eshop 

Σύμφωνα με τη μελέτη της Adobe, η κορυφαία προτεραιότητα για την εφαρμογή φωνητικής αναζήτησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι να επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν, ακολουθούμενο από παρακολούθηση εντολών και επαναλαμβανόμενες αγορές.

Οι επωνυμίες ήδη επικεντρώνονται και πειραματίζονται στη μόχλευση της δυνατότητας της φωνητικής τεχνολογίας για να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία αγορών και έτσι να δημιουργήσουν πιο αφοσιωμένους και πιστούς πελάτες.

  • Χρησιμοποιήστε τη Φωνητική αναζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Εξατομικεύστε εμπειρίες αγορών παρέχοντας προτάσεις βάσει μεμονωμένων προτιμήσεων
  • Μειώστε τις αλληλεπιδράσεις στην οθόνη και το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση της αγοράς
  • Συλλέξτε κριτικές και σχόλια. Παρέχετε στους χρήστες την ευκολία και την ευκολία σε αντίθεση με το χρονοβόρο έργο της πληκτρολόγησης μεγάλων σχολίων

Γνωρίζατε ότι ένας μέσος άνθρωπος πληκτρολογεί 30 έως 35 λέξεις ανά λεπτό, ενώ μια φωνητική αναζήτηση μπορεί να επεξεργαστεί περίπου – 100 λέξεις ανά λεπτό

Ενεργοποιήστε τις έξυπνες αγορές συνδυάζοντας AI και ML με φωνητικές δυνατότητες για να παρέχετε έξυπνες προτάσεις βάσει της συμπεριφοράς αγορών και του ιστορικού αγορών του χρήστη

Όχι Νο 1, αλλά Θέση Μηδέν!

Όλοι γνωρίζουμε ότι αντικείμενο της προώθησης ιστοσελίδων είναι η διαφύλαξη της πρώτης θέσης στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google. Η πρώτη θέση που εξασφαλίζει την μεγαλύτερη δυνατή επισκεψιμότητα από τα 10 πρώτα αποτελέσματα της 1ης σελίδας των αποτελεσμάτων της Google.

Το κλειδί για τη νίκη του παιχνιδιού με φωνητική αναζήτηση όμως είναι η  μηδενική θέση (θέση 0) . Η μηδενική θέση που αναφέρεται επίσης ως επιλεγμένο απόσπασμα στο google θα είναι η άμεση απάντηση που παρέχεται από την τεχνολογία φωνητικής αναζήτησης.

Αυτό σημαίνει ότι αν δεν είστε πρώτοι, είναι ματ. Επομένως, είναι καιρός να βελτιστοποιήσετε τα επιλεγμένα αποσπάσματα για να έχετε περισσότερες πιθανότητες να είναι αυτή που δίνει η Google σε υποψήφιους αγοραστές που κάνουν αναζήτηση μέσω της συσκευής τους.

Σκεφτείτε τι θα μπορούσε να επιτύχει το φωνητικό εμπόριο για την επιχείρησή σας

Πίστη πελατών

Με τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και τη συλλογή δεδομένων πελατών για τον εμπλουτισμό του CRM

Ικανοποίηση των πελατών

Βελτιώστε τη συνολική ικανοποίηση των πελατών παρέχοντας εύκολα προσβάσιμες και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Όχι περισσότεροι χρόνοι αναμονής

Μείωση κόστους

Μειώστε το κόστος για υποστήριξη πελατών και έρευνες / έρευνες πελατών

Πρόσθετες πωλήσεις

Παροχή έμπνευσης μέσω προτάσεων, π.χ. συνταγές που ενθαρρύνουν επιπλέον δαπάνες

“Όλα ξεκινούν με την επίγνωση, συνεχίζουν με την εμπειρία και διαρκούν με εμπιστοσύνη.”

Το φωνητικό εμπόριο καθοδηγείται κυρίως από την ικανότητά του να αυξάνει τις μετατροπές και να αυξάνει τα έσοδα.

Αυτή η δυναμική  των τεχνολογιών φωνής έχει δημιουργήσει μια αίσθηση επείγοντος, και αρκετές εταιρείες αναπτύσσουν υπηρεσίες φωνής για πολλές πλατφόρμες, όπως Alexa, Siri, Cortana και Google Assistant.

Για να θέσουν τα θεμέλια, οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων πρέπει πρώτα να κατανοήσουν τις δυνατότητες φωνής και την πρόταση αξίας που σκοπεύουν να οδηγήσουν στους πελάτες τους.

Στη συνέχεια, να επενδύσουν σε τεχνολογίες φωνής που οδηγούν στην ακρίβεια και ικανοποιούν επιτυχώς τις ανάγκες των καταναλωτών τους.

Αυτή η εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη θα βοηθήσει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης, της αξιοπιστίας, της διαφάνειας, της επικύρωσης και του ελέγχου.

Και πάλι, ο χρόνος είναι η ουσία. Σύμφωνα με την Adobe, το 76% των εταιρειών που έχουν εφαρμόσει φωνητικές υπηρεσίες, θεωρούν τη φωνή ως διαφοροποιητή από τον ανταγωνισμό. Συμφωνούμε και εμείς στην dreamweaver.gr απόλυτα μαζί τους.

Αυτό επιβεβαιώνει ότι η άνοδος των αγορών φωνής έχει στρατηγικές επιπτώσεις για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, και όσοι κινούνται γρήγορα θα αποκομίσουν το  σημαντικό πλεονέκτημα πρώτης κίνησης.

Έτσι δεν γίνεται και σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης ζωής και δραστηριότητας εξάλλου;

Με τις προτάσεις μας οι έμποροι μπορούν να ξεκινήσουν γρήγορα ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου έτοιμο για επιχειρήσεις που ισοδυναμεί με ένα ελάχιστο βιώσιμο προϊόν (MVP) εντός 4 εβδομάδων πρώτα και στη συνέχεια να επικεντρωθούν στην εφαρμογή βελτιώσεων βάσει δεδομένων πελατών, όπως η φωνή δυνατότητες αναζήτησης σε πολλές φάσεις χρησιμοποιώντας μια επαναληπτική προσέγγιση.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα εάν θέλετε να μάθετε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας με  βελτιωμένη λειτουργικότητα στον τομέα της αναζήτησης πληροφοριών εντός αυτής και με πολύ καλύτερα αποτελέσματα όσο αφορά την κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης.

Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι το web design δεν είναι μόνο η δημιουργία ενός άρτιου αισθητικού αποτελέσματος. Web Development δεν είναι μόνο η δημιουργία ενός ορθά δομημένου λειτουργικού αποτελέσματος.

Είναι πυλώνες ενός οικοδομήματος . Η ολιστική προσέγγιση στην δημιουργία μιας ιστοσελίδας δεν είναι μόνο ο σωστός δρόμος. Είναι ο μόνος δρόμος

Για τα ηλεκτρονικά καταστήματα / eshop δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε καν. Είναι ένας δρόμος που όσοι δεν τον ακολουθήσουν θα εξωκείλουν του δρόμου της αγοράς.

Πηγή: POPULUS.GR

BEST OF SPORTS VIDEOS

ΑΘΛΟΣ HEADLINES

Ζαλγκίρις – Παναθηναϊκός 84-77: Ο Λόνι Γουόκερ βύθισε τους Πράσινους

Ο Λόνι Γουόκερ σμπαράλιασε την άμυνα του Παναθηναϊκού, οι Λιθουανοί κυριάρχησαν και οι Πράσινοι με τον Χρήστο Σερέλη στον πάγκο υπέστησαν την ήττα σε μια έδρα που αποδεικνύεται διαρκώς αφιλόξενη για αυτούς

Athens Kallithea – Πανσερραϊκός 1-2: Ο ασταμάτητος Μπετανκόρ χάρισε τη νίκη στο 92′

Όλα έδειχναν πως το γκολ του Ματιέ Βαλμπουενά θα...

ΑΟ Θήρας – Ολυμπιακός 0-3: Τορπίλισε τη Σαντορίνη με 14 άσους

Η ήττα στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στο κλειστό...

Μεντιλίμπαρ: Ατυχία στην προπόνηση με τον Έσε – Μου άρεσε στο βόλεϊ, θέλω να βλέπω τον Ολυμπιακό και σε άλλα αθλήματα

Ο προπονητής του Ολυμπιακού αποκάλυψε πως... αγάπησε το βόλεϊ και θέλει να βλέπει την ομάδα του και σε άλλα αθλήματα - Πρόβλημα με Έσε, τι είπε ο Βάσκος ενόψει ΑΕΚ

ΠΑΟΚ: Από το πρωί του Σαββάτου στη διάθεση του κόσμου τα εισιτήρια για Τρίπολη

Τη διάθεση των εισιτηρίων για την εκτός έδρας αναμέτρηση...

Σερέλης: Δεν παίξαμε με επαφή, νομίζαμε ότι θα κερδίσουμε από την επίθεση

Ο Χρήστος Σερέλης συνεχάρη τη Ζαλγκίρις για τη νίκη...