H καλύτερη στρατηγική διαχείρισης των ελαστικών από τη Red Bull οδήγησε τον Μαξ Φερστάπεν στον θρίαμβο, αφήνοντας τον Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) στη δεύτερη θέση, στην πίστα του Σίλβερστοουν, εκεί όπου πριν από 70 χρόνια πραγματοποιήθηκε το πρώτο γκραν πρι στην Ιστορία της φόρμουλα Ένα.
Είναι η πρώτη φορά από την αρχή της σεζόν του 2020 που ηττήθηκε η Mercedes, αλλά ο Χάμιλτον διατηρεί το προβάδισμα στην κούρσα του πρωταθλήματος, μπροστά από τους Φερστάπεν και Βάλτερι Μπότας (Mercedes), ο οποίος τερμάτισε στην 3η θέση στον αγώνα.
Παράλληλα, o Χάμιλτον, ο οποίος κέρδισε έναν επιπλέον βαθμό στον ταχύτερο γύρο, κατάφερε να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ με 155 παρουσίες στο βάθρο των νικητών.
Στην εκκίνηση ο Valtteri Bottas έφυγε αρκετά καλά κρατώντας έτσι την πρώτη θέση από τον δεύτερο Lewis Hamilton ο οποίο πίεζε για την πρωτιά. Ο Max Verstappen κέρδισε μια θέση από τον Nico Hulkenberg με τον Γερμανό να κρατάει πίσω τον teammate του Lance Stroll ο οποίος πέρασε τον Daniel Ricciardo.
Άσχημη εκκίνηση είχε ο Sebastian Vettel ο οποίος στην πρώτη στροφή έχασε το έλεγχο της Ferrari με αποτέλεσμα να πέσει στην τελευταία θέση.
Πρώτος που μπήκε για αλλαγή ελαστικών ήταν ο Alexander Albon ο οποίος στον 7ο γύρο έβαλε την σκληρή γόμα, στην συνέχεια οι Gasly και Giovinazzi μπήκαν και αυτοί για την δική τους αλλαγή.
Έχοντας περάσει οι 10 πρώτοι γύροι, ο Valtteri Bottas δεν κατάφερε να ανοίξει ιδιαίτερα την διαφορά του από τον Hamilton με 1,2 δευτερόλεπτα να χωρίζουν τους δύο οδηγούς της Mercedes. Την ίδια ώρα ο Max Verstappen πλησίασε τον Βρετανό πιέζοντας για ένα προσπέρασμα σε αντίθεση με την εντολή της Red Bull η οποία έλεγε να πιέσει ο Ολλανδός.
Στον 14ο γύρο ήρθε η ώρα για αλλαγή των ελαστικών του πρωτοπόρου Valtteri Bottas, με τον Φινλανδό να βάζει την σκληρή γόμα, ένα γύρο μετά ήρθε και η στιγμή του Lewis Hamilton να βάλει την σκληρή γόμα.
Πιο πίσω ο Albon είχε μια εκπληκτική μάχη με τον Kimi Raikkonen με τον Ταϊλανδό να προσπερνάει τον οδηγό της Alfa Romeo από την εξωτερική στην Stowe.
Φτάνοντας στα μισά του αγώνα ο Max Verstappen μην έχοντας κάνει αλλαγή ελαστικών οδηγούσε τον αγώνα με την διαφορά του από τον δεύτερο Bottas να είναι στα 20 δευτερόλεπτα μπήκε στα pit και έβαλε την μέση γόμα. Στην έξοδο του στην πίστα βγήκε ανάμεσα στις δύο Mercedes, με τον Ολλανδό στην συνέχει να περνάει και τον Bottas.
Ένα πολύ ωραίο τρενάκι δημιουργήθηκε από την 7η μέχρι την 13 θέση με τους Kvyat, Ocon, Sainz, Vettel, Albon και Ricciardo, με τον τελευταίο να έχει και ένα τετακέ εξαιτίας της πίεσης του Sainz.
Δεκαεννιά γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας για αλλαγή ελαστικών μπήκαν οι Max Verstappen και Valtteri Bottas με τον Ολλανδό να βγαίνει μπροστά από τον Φινλανδό.
Mπαίνοντας στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ο Lewis Hamilton οδηγούσε τον αγώνα με τον Βρετανό ωστόσο να έχει μπροστά του έναν μαραθώνιο για γερά νεύρα καθώς τα ελαστικά του ήταν σε μέτρια κατάσταση έχοντας 10 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Verstappen. Ωστόσο 11 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας η Mercedes έβαλε μέσα τον Lewis Hamilton με τον Βρετανό να βγαίνει στην 4η θέση πίσω από τον Leclerc τον οποίο προσπέρασε μερικούς γύρους μετά.
Πέντε γύρους πριν την ολοκλήρωση του αγώνα ο Kevin Magnussen ήταν ο πρώτος και μοναδικός οδηγός που επέστρεψε στα pit για να εγκαταλείψει τον αγώνα. Στα τελευταία λεπτά ο Lewis Hamilton πέρασε τον teammate του για την δεύτερη θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Διαφορά |
---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull | – |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | +11,326s |
3 | Valtteri Bottas | Mercedes | +19,231s |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | +29,289s |
5 | Alexander Albon | Red Bull | +39,146s |
6 | Lance Stroll | Racing Point | +42,538s |
7 | Nico Hulkenberg | Racing Point | +55,951s |
8 | Esteban Ocon | Renault | +64,773s |
9 | Lando Norris | McLaren | +65,544s |
10 | Daniil Kvyat | Alfa Tauri | +69,669s |
11 | Pierre Gasly | Alfa Tauri | +70,642s |
12 | Sebastian Vettel | Ferrari | +73,370s |
13 | Carlos Sainz | McLaren | +74,070s |
14 | Daniel Ricciardo | Renault | +1 γύρος |
15 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | +1 γύρος |
16 | Romain Grosjean | Haas | +1 γύρος |
17 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | +1 γύρος |
18 | George Russell | Williams | +1 γύρος |
19 | Nicolas Latifi | Williams | +1 γύρος |
20 | Kevin Magnussen | Haas | DNF |
Πηγή: totalracing.gr, ΑΠΕ-ΜΠΕ