Το γνωρίζαμε ως κλειστό του ΟΑΚΑ ή κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων. Και εδώ και περίπου τρία χρόνια, ως Κλειστό ΟΑΚΑ «Νίκος Γκάλης». Με κάποιον… μαγικό τρόπο όμως, οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού το βάφτισαν Altion Arena. Πιθανότατα, χωρίς να ρωτήσουν και χωρίς να πάρουν άδεια από κανέναν!
Αν δε μας πιστεύετε, ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω διαφήμιση που προέρχεται από γνωστό σάιτ ηλεκτρονικών πωλήσεων εισιτηρίων. Εκεί θα διαπιστώσετε ότι η ΚΑΕ Παναθηναϊκός πουλάει εισιτήρια (του ενός ευρώ για τα ελληνικά ματς!) για τα εντός έδρας παιχνίδια της, τα οποία διεξάγονται στη… Altion Arena/ΟΑΚΑ:
Τα ερωτήματα βεβαίως που θέτει το FWS είναι πάμπολλα. Πρώτον, πως γίνεται ένα γήπεδο που ανήκει στο κράτος ξαφνικά να αποκτά χορηγό. Δεύτερον, πως, που και πότε υπογράφηκε μια τέτοια συμφωνία. Και τρίτον, έναντι ποιου τιμήματος. H Altion είναι ένα brand της ΒΙΑΝΕΞ, της εταιρίας που ίδρυσαν οι αείμνηστοι αδερφοί Γιαννακόπουλοι. Ο υφυπουργός Λευτέρης Αυγενάκης είναι ενήμερος για αυτή την εξέλιξη; Το ένστικτό μου λέει όχι, παρ’ όλα αυτά θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε πως και με ποιον τρόπο μια ΚΑΕ που ενοικιάζει ένα κρατικό γήπεδο, αποφάσισε να το μετονομάσει χρησιμοποιώντας ένα brand που ανήκει στην εταιρία του όχι ιδιοκτήτη και προέδρου της, Δημήτρη Γιαννακόπουλου…