Ο Sebastian Vettel ήταν ο μεγάλος νικητής του νυχτερινού αγώνα στην Σιγκαπούρη, με τον Γερμανό να παίρνει την πρώτη νίκη της σεζόν σε μια πίστα που παραδοσιακά δεν βολεύεται η Ferrari. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Charles Leclerc μπροστά από τον Max Verstappen.
Αναλυτικότερα:
Στην εκκίνηση του αγώνα ο Charles Leclerc ξεκίνησε καλύτερα από όλους κρατώντας την πρώτη θέση την ώρα οπού Hamilton και Vettel κάνουν χειρότερες ωστόσο διατηρούν τις θέσεις τους.
Πιο πίσω οι Nico Hulkenberg και Carlos Sainz είχαν επαφή με αποτέλεσμα να χρειαστεί να μπουν στα pit με την McLaren να χρειάζεται 70 δευτερόλεπτα για να αλλάξει ελαστικά.
Ο Hamilton ενώ στην αρχή φάνηκε πως έχανε χρόνο σε σχέση με τον Leclerc στη πρώτη θέση κατάφερε να φέρει τα ελαστικά στην σωστή κατάσταση πλησιάζοντας και μάλιστα μπαίνοντας στην ζώνη DRS του οδηγού της Ferrari.
O Ricciardo που εκκίνησε τον αγώνα από την τελευταία θέση λόγο του χθεσινού του αποκλεισμού στις κατατακτήριες στον δέκατο γύρο έκανε ένα δυνατό προσπέρασμα πάνω στον Daniil Kvyat της Toro Rosso, με τον Lance Stroll της Force India να εκμεταλλεύεται και αυτός με την σειρά του την στιγμή και να περνάει και αυτός.
Φτάνοντας στον 15 γύρο οι έξι πρώτοι οδηγοί δεν κατάφεραν να ξεφύγουν με τον Lando Norris ο οποίος βρισκόταν στην 7η θέση να είναι κάτι παραπάνω από 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο.
Με του 3 πρώτους να έχουν παρόμοια στρατηγική ο Charles Leclerc προσπαθούσε να χτίσει διαφορά από τον δεύτερο Hamilton με τον Μονεγάσκο να καταφέρνει να φτάσει την μεταξύ τους απόσταση στα 1.8 δευτερόλεπτα. Η μάχη μεταξύ τους διήρκεσε για αρκετούς γύρους μέχρι που η Ferrari αποφάσισε να βάλει τον Leclerc για αλλαγή ελαστικών με τον νεαρό να βγαίνει πίσω από τον teammate του Sebastian Vettel.
Μερικούς γύρους αργότερα οι Mercedes έβαλαν για αλλαγή ελαστικών και του δύο οδηγούς τους την ώρα που έχαναν αρκετό χρόνο σε αντίθεση με τον Leclerc που είχε φρέσκα ελαστικά στην σωστή θερμοκρασία και κινούνταν σε πολύ γρήγορο ρυθμό.
Με αυτό το χορό των pitstop να βρίσκεται σε εξέλιξη 4 οδηγοί των μεσαίων ομάδων βρέθηκαν «μπλεγμένοι» με τους πιο μπροστά οδηγούς, καθώς Giovinazzi, Gasly, Ricciardo και Stroll έδιναν μάχες στα ίσα στις μπροστά θέσεις.
O Daniel Ricciardo είχε έναν εξαιρετικό αγώνα δίνοντας πολλές μάχες κερδίζοντας παράλληλα πολλές θέσεις, ωστόσο στον 34 γύρο ύστερα από επαφή του με τον Giovinazzi έσκασε ελαστικό με αποτέλεσμα να χρειαστεί να μπουν και οι δυο στα pits.
Πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας είδαμε στον 36 γύρο με τον George Russell να καταλήγει στις μπαριέρες ύστερα από μάχη με τον Romain Grosjean.
Με τον καθαρισμό της πίστας από τα κομμάτια της Williams είχαμε πράσινη σημαία στον 41 γύρο με τον Sebastian Vettel να βρίσκεται μπροστά.
Στην συνέχεια η μάχη έγινε έντονη ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Ferrari οι οποίοι βρισκόντουσαν στην 1η και 2η θέση ανοίγοντας την διαφορά τους από τον τρίτο Max Verstappen.
Με 15 γύρους να έχουν απομείνει για το πέσιμο της καρό σημαίας είχαμε την δεύτερη κόκκινη σημαία της ημέρας με τον Sergio Perez να μένει εκτός αγώνα ύστερα από πρόβλημα με τον κινητήρα της Force India. Πηγαίνοντας προς το κλείσιμο είχαμε πολλές έντονες μάχες με τον Ricciardo και τον Grosjean να έχουν επαφή στην επανέναρξη του αγώνα που ωστόσο δεν είχε άσχημο τέλος με τους δύο να καταφέρνουν να συνεχίσουν.
Μια μάχη ανάμεσα σε Kvyat και Raikkonen στην πρώτη στροφή είχε ως αποτέλεσμα ο Kimi Raikkonen να μείνει εκτός αγώνα με την εμπρός αριστερή ανάρτηση της Alfa Romeo να σπάει έτσι το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε ξανά στην πίστα για 2 γύρους. Με την επανέναρξη του αγώνα οι διαφορές στους πρώτους έξι έδειξαν πως έχουν ανοίξει με τους οδηγούς να μην έχουν κάποια ιδιαίτερη πίεση.
Στους τελευταίους γύρους του αγώνα τα πράγματα δεν άλλαξαν ιδιαίτερα με τον Vettel να βρίσκεται στην πρώτη θέση.