Τελικά μόνο στη… θεωρία αντιμετώπισε προβλήματα στην πίστα του Ζάχσενρινγκ ο Μαρκ Μάρκεθ. Ο Ισπανός έκανε το «εννέα στα εννέα» στη γερμανική πίστα, αποδεικνύοντας πως δεν υπάρχει άλλος αναβάτης στη σύγχρονη εποχή του MotoGP,ο οποίος ρεαλιστικά να μπορεί να τον… απειλήσει επί γερμανικού εδάφους.
Μόλις τέσσερις γύρους χρειάστηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής για να βάλει το… νερό στ’ αυλάκι, κθώς με το που πήρε το προβάδισμα, δεν απειλήθηκε πραγματικά από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες κι έφτασε σε ακόμα μία νίκη, αυξάνοντας στους 46 βαθμούς της διαφορά του στη βαθμολογία των αναβατών.
46 οι βαθμοί, όπως και ο αριθμός του «γιατρού» του MotoGP, του Βαλεντίνο Ρόσι, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος κι απ΄δειξε για ακόμα μία φορά πως παρότι οσονούπω… σαρανταρίζει, παραμένει άκρως ανταγωνιστικός. Και πως εάν είχε στα χέριατου μια μοτοσικλέτα καλύτερη απ’ αυτή που του προσφέρει η Yamaha, θα μπορούσε ακόμα και τον τίτλο να διεκδικήσει.
Για τον Ρόσι, πάντως, η σεζόν εξακολουθεί να κυλά δίχως νίκη. Προφανώς και δεν μπορεί ένας εννές φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής να… προβληματιστεί από τέτοια… ποταπά στατιστικά, εντούτοις είναι ένα στοιχείο που πρέπει να το κρατάμε στην άκρη του μυαλού μας. Κυρίως διότι ο «Βάλε» έχει να ολοκληρώσει σεζόν δίχως νίκη από την εποχή της συνεργασίας του με τη Ducati.
Μιας κι αναφέρθηκα στη Ducati, απορίας άξιο είναι το γεγονός ότι η απόδοση των κόκκινων μοτοσικλετών φάνηκε σαν να πέφτει κατακόρυφα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο μεν Χόρχε Λορένθο μετά από μόλις τέσσερις γύρους έχασε ξαφνικά σημαντικό ρυθμό, ο δε Αντρέα ντοβιτσιόζο σε καμία περίπτωση κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν είχε την ταχύτηα που είχε δείξει στις ελεύθερες δοκιμές, ακόμα και στο warm up. Ο Λορένθο απέδωσε το πρόβλημα στο «μεσαίο» ελαστικό που είχε στη διάθεσή του, κάτι που συμμερίστηκε και ο Ιταλός, λέγοντας πως το συγκεκριμένο λάστιχο μόλις το πίεζες λιγο παραπάνω, έχανε αμέσως την αίσθησή του.
Όπως και να ‘χει, ο Μαρκ Μάρκεθ είναι αυτός που θα κάνει… καλές διακοπές, μιας και το MotoGP θα επιστρέψει στη ζωή μας στις 5 Αυγούστου με τον αγώνα της Τσεχίας στην πίστα του Μπρνο.