Υπάρχουν ορισμένες πίστες οι οποίες «ταιριάζουν» σε κάποιους οδηγούς ή αναβάτες. Κι αδιαμφισβήτητα το Ζάχσενρινγκ είναι μία από τις πίστες που θα μπορούσε να τις χαρακτηρίσει «δικές του» ο Μαρκ Μάρκεθ.
Από το 2010, όταν και πραγματοποίησε την πρώτο του εμφάνιση επί γερμανικού εδάφους στα 125 κ.εκ., ο Μάρκεθ έχει χτίσει ένα εκπληκτικό σερί, μιας και δεν έχει χάσει κανέναν αγώνα! Μόνο νίκες, και μάλιστα όλες εκκινώντας από την pole position, έχει ο Μάρκεθ στο Ζάχσενρινγκ, το οποίο του τειριάζει απόλυτα. Κι αυτό δεν αμφισβητείται.
Όμως φέτος τα πράγματα δεν είναι το ίδιο απλά, όπως τα προηγούμενα χρόνια. Τόσο την Παρασκευή στις ελεύθερες δοκιμές όσο και στις σημερινές κατατακτήριες, ήταν κάτι παραπάνωαπό ξεκάθαρο πως ο Μάρκεθ δεν ήταν ο ταχύτερος στην πίστα με τη διαφορά των περασμένων ετών.
Για την ακρίβεια σήμερα έπρεπε να υπερβεί εαυτόν για να κατακτήσει ακόμα μία pole position στη Γερμανία, με διαφορά μόλις 0,025 από τον Ντανίλο Πετρούτσι. Κιόλα δείχνουν πως ο αγώνας μόνον εύκολος δεν θα είναι για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
Το Ζάχσενρινγκ είναι μία πίστα που έχει αρκετά χαρακτηριστικά όμοια με αυτά του Άσεν στο οποίο ο Μάρκεθ θριάμβευσε πριν από δύο εβδομάδες.Φθείρει ελαστικά, δυσκολεύει τους αναβάτες, θέλει πολύ «ψαγμένες» ρυθμίσεις. Η μεγάλη του διαφορά είναι ότι δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο το slipstreaming.
Αβίαστα, λοιπόν, προκύπτει το συμπέρασμα πως ο αγώνας της Κυριακής θα κριθεί στη στρατηγική και στην… υπομονή. Ο Μάρκεθ θα πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να διαχειριστεί τη φθορά των ελαστικών παραμένοντας ανταγωνιστικός. Διότι την Παρασκευή αλλά και το Σάββατο ο ρυθμός του έπεφτε όσο φθείρονταν τα λάστιχα της Michelin.
Φυσικά, κομβικής σημασίας θα είναι η εκκίνηση, όπου κι εκεί το έργο του δεν θα είναι εύκολο, με τους Πετρούτσι και Λορένθο να βρίσκονται στην πρώτη σειρά. Μια πρώτη σειρά, στην οποία ο πρώτος από τον τρίτο είχαν διαφορά μόλις 0,057. Μια ανάσα, δηλαδή!